רכילות עסקית

בצל גל הפיטורים: צ'קמרקס מטיסה את העובדים שלה למקסיקו

חברת הסייבר צ'קמרקס פיטרה לפני חודשים ספורים כמאה עובדים, 40 מהם בישראל, כדיי למקד את משאבי החברה מחדש. כעת נודע שהחברה הטיסה 250 מהעובדים לכנס יקר במקסיקו
מערכת ice | 
עמנואל בן זקן ומתי סימן (צילום לירון שמעון)
בחודש נובמבר האחרון, כמו רבות אחרות, חברת הסייבר הישראלית צ'קמרקס הודיעה כי תפטר 100 מעובדיה במשרדים ברחבי העולם ובהם כ-40 עובדים ישראלים. כעת נחשף שזמן קצר לאחר הפיטורים החברה הזניקה את שנת 2023 עם כנס ענק לעובדיה במקסיקו בעלות מוערכת של מאות אלפי דולרים.
על פי אתר 'כלכליסט', האירוע במקסיקו הוגר כיריית הפתיחה של החברה לשנה החדשה ובמסגרתו העובדים נהנו מהרצאות ופעילויות מגוונות, בהן על פי התיעוד היו גם מסיבות. עם זאת, לקראת הפיטורים בחברה, המייסד והמנכ"ל עמנואל בן זקן חלק כי מדובר בצעד שמטרתו לארגן מחדש את המבנה בחברה וכדיי למקד את משאבי החברה להתמודדות עם אתגרים בהמשך.
יתרה מכך, נרמז כי החברה הסבירה והדגישה לעובדים את החשיבות בצמצום הוצאות. עם זאת, הדבר לא רלוונטי כנראה למרבית העובדים, היות ו-250 מהם זכו לבלות בכנס במקסיקו.
כמו כן, לאחרונה החברה דווקא גייסה סמנכ"לית שיווק חדשה לשורותיה במטרה להוביל יוזמות שיווק בתחום הדיגיטל, התקשורת והמיתוג. החברה נוסדה בשנת 2006 ולפני שלוש שנים זכתה בתואר 'יוניקורן' בעקבות הרכישה על ידי קרן ההשקעות הלמן פרידמן ב-1.2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה