רכילות עסקית

גרושתו של בזוס שוב מתגרשת: אחת מעשירות תבל חוזרת לשוק

מקנזי סקוט, אשתו לשעבר של מיליארדר אמזון ג'ף בזוס, מסיימת גירושים שניים מדן ג'ווט, כשלשניים אין ילדים יחד והיו נשואים שנה בלבד
מערכת ice |  1
מקנזי סקוט (צילום טוויטר/ מקנזי סקוט)
מקנזי סקוט שוב עושה את זה. אשתו לשעבר של מייסד המיליארדר אמזון ג'ף בזוס, על פי הדיווחים, סיימה את גירושיה השניים לאחר שנה של נישואים - בעקבות שערורייה ב-2019 שחשפה כיצד איל הטכנולוגיה בגד בה.
הפילנתרופית בת ה-52 נפרדה רשמית מדן ג'ווט, מורה לכימיה בבית הספר הפרטי היוקרתי של ילדיה, במסמכי בית המשפט שנחתמו על ידי שופט במדינת וושינגטון ב-4 בינואר, לפי מגזין "פיפל".

השניים התחתנו במרץ 2021, כמה שנים לאחר שבזוס, בן 58, נתפס בשליחת סלפי מטופש לפילגשו דאז לורן סאנצ'ז, מה שהוביל את סקוט להתגרש ממנו ביולי 2019. כבר בספטמבר, סקוט הגישה בקשה לגירושין מג'ווט והסדר רכוש יועבר במסמכים שטרם הוגשו, על פי מסמכים שהגיעו לידי המגזין פיפל. אין להם ילדים ביחד. ג'ווט לא ערער על הגירושין, ושניהם חתמו על הסכם ממון.
סקוט, סופרת והאישה השלישית בעשירה בארה"ב, הייתה נשואה לבזוס במשך כמעט 25 שנים ויש לה ארבעה ילדים איתו. על פי הדיווחים, היא נפרדה מבזוס עם מניות של אמזון בשווי של 38.3 מיליארד דולר. הסדר הגירושים שלהם כלל 4% ממניות ענקית הקמעונאות המקוונת או 19.7 מיליון מניות. על פי ההסכם, בזוס שמרה על 75% ממניות אמזון של בני הזוג, יחד עם שליטה בהצבעה במניותיה.
סקוט נשבעה לתת יותר ממחצית מהעושר שלה לצדקה ומאז תרמה לפחות 14 מיליארד דולר ל-16,000 מלכ"רים, לפי אתר האינטרנט שלה YieldGiving.com. במרץ היא תרמה 436 מיליון דולר ל-Habitat for Humanity International ול-84 מהחברות שלו בארה"ב. נכון לחודש שעבר, עושרה נאמד ב-27 מיליארד דולר, לפי פורבס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה נשים. מבזבזות ומתגרשות. (ל"ת)
    והבעל מיצר ערך 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור