רכילות עסקית

טיילור מלכוב יודעת? לירן דנינו נתפס מבלה במקום לא שגרתי

עידן דנינו נצפה מבלה בפיצרייה באמסטדרם הרחוקה, רחוק מאוד מבת זוגו טיילור מלכוב. אז היכן מלכוב הייתה ומדוע הם לא בילו יחד?
מערכת ice | 
טיילור מלכוב (צילום אינסטגרם)
טיילור מלכוב, הזמרת וכוכבת הרשת שיצאה מזה תקופה ארוכה עם בן זיני, החלה לצאת עם עידן דנינו והשניים לא משתפים יותר מדי מחייהם האישיים, בעיקר הזמר המצליח. אבל אתמול (חמישי) דנינו החליט ליהנות מזמן איכות עם עצמו ורחוק מאוד מבת זוגו.
ב-TMI חשפו תמונה של לירן דנינו בבירת הולנד, אמסטרדם, כשהוא טורף פיצה ברשת פיצריות מוכרת באמסטרדם. דנינו הזמין ונהנה מאכילת שני משולשי פיצה. אז איפה טיילור מלכוב בכל הסיפור? הדוגמנית נשארה בישראל עקב מחויבות קודמות לפרויקטים שהיא מקדמת וכמובן לשירותה הצבאי.
כזכור, לאחרונה חשף דנינו את הסיבה בגללה הפסיק להופיע בתקופה האחרונה, אחרי שהתייעץ עם רופא שהמליץ לו להיבדק ובסופו של דבר הוא ניצל מנזק חמור הרבה יותר. דנינו כתב: "לצערי הרב לאחרונה אחרי שסיימתי את ״רוקדים עם כוכבים״ העמסתי קצת יותר מידי על מיתרי הקול שלי בהופעות ובהקלטות והתחלתי להרגיש שזמן ההתאוששות שלי מתארך ושמשהו לא טוב קורה".
עוד הוסיף: "היות ולצערי, כפי שאתם יודעים, הייתי כבר בסרט הרע הזה בעבר ולא כלכך הקשבתי למה שהגוף שלי שידר לי והמשכתי להופיע. הלכתי לקבל יעוץ אצל הרופא שלי ששלח אותי לסדרת בדיקות שבסופם הבנתי שלמזלי הפעם, תפסנו את זה בזמן ולא נגרם לי נזק".
לסיום הסביר: "בגלל שמדובר באזור לח שאתה אוכל שותה ומדבר, כל שתיקה היא זהב ואני מטפל בעניין עם פיתוחי קול ותרופות שעוזרות אני יודע כמה זה מבאס אתכם קהל יפה ואהוב שלי ואותי עוד יותר, אבל זה משהו שאני חייב לעשות על מנת שאעבור את זה כמה שיותר מהר ואחזור בכוחות מחודשים ונתראה שוב בהקדם האפשרי!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה