רכילות עסקית

צחי חג'ג' יגיב? המהלך הדרמטי של גרושתו נחשף

גרושתו של צחי חג'ג', לין חג'ג', חובקת בשבועות האחרונים זוגיות טרייה עם איש העסקים אריאל דוואן. בנוסף, היא פותחת בדרך עסקית חדשה ומסקרנת במיוחד כאשר תשיק ליין מוצרי קוסמטיקה חדשים אותם רקחה לאחר מחקר קליני, והמוצרים החדשים יקראו על שמה
מערכת ice |  1
צחי חג'ג' (צילום טל ציקורל)
בשבוע שעבר, צחי חג'ג', איש העסקים ואיל הנדל"ן המצליח חגג את הברית של ילדו החדש יחד עם אשתו רותם חג'ג'.  מי שנבחר לשמש כסנדק במהלך הברית היה הרב יגאל כהן. השם שבחרו בני הזוג לבנם הנימול היה אילן רפאל. בסטורי שהעלתה רותם היא הסבירה שהחליטו לקרוא לילד על שם אילנה חג'ג', אמו של צחי.
היום (שלישי) פורסם לראשונה ב-TMI כי גרושתו של חג'ג', לין חג'ג', חובקת בשבועות האחרונים זוגיות טרייה עם איש העסקים אריאל דוואן. בנוסף לכך, לין גם יוצאת בדרך עסקית חדשה עליה עמלה בסודיות במהלך שלוש השנים האחרונות, יחד עם הקוסמטיקאית של עינב מלכה. חג'ג' תשיק ליין מוצרי קוסמטיקה חדשים אותם רקחה לאחר מחקר קליני, והמוצרים החדשים יקראו על שמה.
כזכור באוגוסט האחרון חנכו האחים חג'ג' בית הכנסת (שהוא גם בית מדרש) שנקרא "שובה ישראל", ובשילוט היפה (אותיות שהודבקו לקירות הזכוכית של המגדל) נכתב "לעילוי נשמת אילנה גמליאל (חג'ג') בת טוני עובדיה ז"ל, בנשיאות האדמו"ר רבי יאשיה יוסף פינטו שליט"א". על הדלת נכתב "היכל אילנה חג'ג' ז"ל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש טלנובלה
    מאיר 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חח חרטה כל המשפחה הזאת תן להם רק את הגרנדיוזיות . פאסדות
    סגור