רכילות עסקית

שיהיה במזל: זה השם שרותם וצחי חג'ג' בחרו לבנם

צחי ורותם חג'ג' הכניסו את בנם השלישי לבריתו של אברהם אבינו בברית, ההורים הנרגשים החליטו לקרוא לבנם על שם אימו המנוחה של צחי
מערכת ice |  1
ברית חגג (צילום צילום מסך אינסטגרם)
מזל טוב: ביום שישי האחרון ציינו איש העסקים ויזם הנדל"ן צחי חג'ג' ואישתו רותם, את ברית המילה של בנם השלישי. מי שנבחר לשמש כסנדק במהלך הברית היה הרב יגאל כהן. השם שבחרו בני הזוג לבנם הנימול היה אילן רפאל. בסטורי שהעלתה רותם היא הסבירה שהחליטו לקרוא לילד על שם אילנה חג'ג', אמו של צחי.
 

כזכור באוגוסט האחרון חנכו האחים חג'ג' בית הכנסת (שהוא גם בית מדרש) שנקרא "שובה ישראל", ובשילוט היפה (אותיות שהודבקו לקירות הזכוכית של המגדל) נכתב "לעילוי נשמת אילנה גמליאל (חג'ג') בת טוני עובדיה ז"ל, בנשיאות האדמו"ר רבי יאשיה יוסף פינטו שליט"א". על הדלת נכתב "היכל אילנה חג'ג' ז"ל".
בהמשך הסבירה רותם חג'ג' את משמעות שמות שני הילדים האחרים שלה ושל צחי. "דוד על שם אבא שלי, סוזאן על שם אמא שלי". לצחי חג'ג' ילדים גם מנישואיו הקודמים, בסטורי שהעלתה רותם בעבר היא סיפרה על היחסים עמם: "הילדים של בעלי הם המשפחה שלי. אי אפשר לאהוב אדם מבלי לקבל את החבילה המלאה שלו ולאהוב אותה באמת. אני, תודה לאל, זכיתי! מעבר לזה, שילדים זה שמחה ואני תמיד אומרת את זה שלי יש אפשרות לראות כמה זה תורם לבית, לשמחה ולילדים שלי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהממים המון נחת ובריאות !!!
    מיכל 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהשם יתן לכם רק שמחה
    סגור