רכילות עסקית

רותם חג'ג': "לבן גביר אני בטוח לא מצביעה"

הדוגמנית וחלק מאצולה הנדל"נית, חשפה את העקרונות על פי הם היא הולכת להצביע בבחירות הקרובות. כאשר אחת הגולשות חשדה כי היא מצביעה לבן גביר, חג'ג' שללה זאת במהירות
מערכת ice |  2
רותם חג'ג' (צילום יח"צ)
רותם חג'ג', הדוגמנית ואשתו של איש העסקים צחי חג'ג', על אף שלא התכוונה, שפכה מעט אור על הדעות הפוליטיות שלה וגם יצאה בהצרה מעניינת, כאשר פסלה את יו"ר העוצמה היהודית - איתמר בן גביר. בחשבון האינסטגרם שלה, חג'ג' העלתה צילום עם השאלה שקיבלה מאחד העוקבים שלה: "למי את מצביעה בבחירות?".
הדוגמנית כתבה שהיא מקבלת "מיליון כאלה" והמשיכה: "ואני לא נוטה להביע דעה פוליטית בעמוד שלי. רק ארשום – להצביע! היום יותר מתמיד, זה כל כך חשוב. העתיד של המדינה שלנו ושל הילדים שלנו זו האחריות שלנו לבחור נכון!! הבחירה שלי בראש ובראשונה – הגנה על יסודות הזהות היהודית של המדינה שלנו! מדינת ישראל!!! בטחון המדינה שלנו! בראש ובראשונה. לשמר את הערכים שחשובים לנו ולהנחיל אותם בכל דרך לדור הבא. אני מקבלת כל אמונה של כל אדם, אבל ביסוד המדינה שלנו אנחנו מדינה יהודית!!! לאחר מכן, החופש להיות, בלי אטימות. אנחנו מדינה של חופש ושל זכויות אדם ושחרור. ולא של פרימיטיביות ואפליה. יש פה קסם שאין בשום מקום. חירות. ביטחון. תהיה כל מה שבא לך! וצאו להצביעעעעעעע!!!".
לאחר מכן, היא העלתה תצלום מסך של הודעה שקיבלה מאחת העוקבות (לשעבר): "טוב שזה לא צועק בן גביר, שזה מפחיד, עצוב ומאכזב. לשמור על מדינה יהודית אינו פירוש למחוק את כל השאר שלא עומדים בסטנדרטים שלהם, כגון הומואים או ערבים, שאוהבים את המדינה. תתפלאי, וואחה בלי שתגידי, אמרת הרבה וזה ממש ממש מאכזב לגלות מי את באמת. היה נעים פה עד כה אצלך בעמוד, אבל עכשיו אני בחוץ".
למה שחג'ג' הגיבה: "בואי נגיד ככה, לבן גביר אני בטוח לא מצביעה. שוויון וחופש? נראה לי שכדאי שתעברי שוב על שיעורי הבית מתוקה. וזו הסיבה שבמדינה שלנו עדיף שלא להיכנס לענייני פוליטיקה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין שכל אין דאגות.
    שי 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה טוב אילו הייתה תוחבת פלנלית טבולה בסחוג אדום "שטה" לפיה ולא מפגינה בורות מול העוקבים אחריה. ושוב "אין שכל אין דאגות".
    סגור
  • 1.
    מצביעת בן גביר גאה (ל"ת)
    שירה 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור