רכילות עסקית

לראשונה בישראל: כנס "פסגת המדיה העולמית" יוצא לדרך

בשבוע הבא יתקיים, בפעם הראשונה בארץ, כנס מיוחד ובינלאומי למדיה ושיווק. הכנס יארח חברות מכל העולם וגם מישראל במטרה להעניק השראה, לפתח קשרים ולהעמיק את הידע של הנפשות הפועלות בשוק הגלובלי
מערכת ice | 
שיווק דיגיטלי (צילום pixabay)
בשבוע הבא ייערך לראשונה בארץ כנס למדיה בינלאומית ושיווק בשם "גלובל מדיה", ב-22 בנובמבר בתל אביב. הכנס, שיתקיים באולם "טראסק" בעיר, יארח חברות מדיה, סוכנויות, משווקים גלובליים ואנשי מקצוע מובילם מהארץ ומהעולם. את הכנס תנחה מגישת הרדיו והטלוויזיה, שרון כידון. 
מדובר בכנס ראשון מסוגו בארץ, בהפקת חברת ACOMSTRATEGIES, ומטרתו להוות הזדמנות למותגים ישראלים ללמוד ולחוות את תעשיית התקשורת העולמית. יתרה מכך, הכנס ממקוד עבור מותגי B2B ו-B2C על מנת שיתמקדו על חיבור כישרונות והענקת השראה לקהילה העסקית בארץ.
הכנס יתמקד במספר תחומים עיקריים, בהשתתפות מרצים מובילים. מבין הנושאים נוכל למצוא פאנלים בנושא שדרוג מותג ושותפות מידה בהובלת וירג'ין הלוין, סגנית נשיא פתרונות מותג גלובליים שעובדת עם האחים וורנר. 
פאנל נוסף יעסוק בסיפור ההצלחה של וולט בארץ ובגרמניה ובו ידברו נציגים משתי המדינות. הכנס יעניק גם סדנא מיוחדת לשיווק B2B יצירתי בהנחיית ניקולס גריבון וגיא שריקי ממאנדיי. כל אלו יבואו לצד נושאים נוספים ומגוונים שיעשירו את עולמם המקצועי של המשתתפים.
ארמל חיים, מנכ"לית "ACOMSTRATEGIES" ומייסדת הכנס: "הכנס הזה הוא עבורנו חזון שהפך למציאות. הזדמנות חד פעמית לכל העוסקים בתחומי הפרסום, השיווק והמדיה בישראל להתכנס במקום אחד ולקיים דיון מקצועי וחילופי רעיונות עם השראה מהאנשים הבולטים והמצליחים בתחומם בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה