רכילות עסקית

מרכז סטארט-אפ ישראלי צפוי להיפתח בבחריין

"הסוד שלכם טמון בהשקעה בהון האנושי ויצירת היזמים הבאים של העולם", כך החמיא שר התעשייה והמסחר של בחריין, זאייד בין ראשיד אל זייאני, בפגישתו עם אראל מרגלית. השניים דנו בהקמת מרכז "מרגלית סטארט-אפ סיטי" במנאמה, בירת בחריין
מערכת ice | 
אראל מרגלית והמשלחת מבחריין (צילום אראל מרגלית והמשלחת מבחריין)
שר התעשייה והמסחר של בחריין, זאייד בין ראשיד אל זייאני, הגיע הבוקר (שני) עם משלחת של מעל 60 ראשי חברות, והצמרת הכלכלית והעסקית של בחריין, לפגישה עם היזם והמשקיע, אראל מרגלית, יו"ר JVP ומרגלית סטארט-אפ סיטי, במרכז החדשנות מרגלית סטארט-אפ סיטי ירושלים.
שר המסחר ביקש לשמוע על קרן הון הסיכון JVP, מרכזי החדשנות שהקים אראל מרגלית בישראל ובניו יורק, ולדון עמו בקידום הקמת מרכז "מרגלית סטארט-אפ סיטי" במנאמה, בירת בחריין.

"אני מלא הערכה לסיפור הקמת הסטארט-אפ ניישן בישראל, היכולות הטכנולוגיות הישראליות ופריצות הדרך המדעיות, שיצרו כלכלה יציבה וחזקה", כך אמר השר, לו זהו ביקורו השלישי בישראל. "התל"ג של ישראל, דומה לתל"ג של האמירויות, וזה מבלי שיש לכם בארות נפט. הסוד שלכם טמון בהשקעה בהון האנושי ויצירת היזמים הבאים של העולם".
אראל מרגלית התייחס לבחירות בישראל והדגיש: "יש בישראל תמיכה מוחלטת חוצת מפלגות, מעל הפוליטיקה בהסכמי אברהם. כל ממשלה שתקום תמשיך לפעול להרחבת והעמקת הקשר בין שתי המדינות", ולאחר מכן הבטיח כי "אנחנו, היזמים והחברות בישראל, נבטיח שבכל קונסטלציה פוליטית היחסים בין שתי המדינות רק יתחזקו ויתקדמו לכדי פיתוח כלכלי משותף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה