רכילות עסקית

לכבוד יום כיפור: עמוס לוזון מבקר בבית הכנסת של סבו

לכבוד יום הכיפורים עמוס לוזון ביצע עם משפחתו סבב סליחות וביקור בתי קברות כי שנהוג במשפחתם מדיי שנה. הנה הפרטים על הכנסת ספר התורה המרגשת והביקור בבית הכנסת של סבו של לוזון בנתניה
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום אינסטגרם)
יום הכיפורים נמצא ממש בפתח ובהתאם לכך רבים מבצעים בימים האחרונים את כל המנהגים המלווים ביום המיוחד הזה. אחד מאלו הוא איש העסקים עמוס לוזון אשר תועד מבקר במספר מקומות חשובים עבור סליחות והכנסת ספר תורה.
אמש (שני) לוזון יצא עם משפחתו לבקר במספר מקומות בארץ, כאשר ראשית החל בהכנסת ספר תורה לכבוד הגעת נכדו לגיל מצוות, במה שהיה אירוע חגיגי ומיוחד. ישר לאחר מכן נסעו משפחת לוזון לבית הכנסת של סב המשפחה בנתניה, שם ביצעו סבב סליחות. 
על פי בתו של לוזון, אור, מדובר במסורת מרובת שנים, במסגרתה היא, אביה ובניה עושים סבב סליחות וביקור בתי קברות. כאמור, אירועי אמש היו מרגשים במיוחד היות ובנה של אור הגיע לגיל המצוות. 
כזכור, לפני מספר חודשים תרם לוזון ספר תורה לזכרו של החלל נעם רז ז"ל ואף השתתף בטקס הכנסת הספר בבית הכנסת. בתו אור לא פספסה את ההזדמנות לשבח אותו על התרומה החשובה הזו עבור זיכרון החייל וכך גם עשתה זוגתו של לוזון, אירית רחמים שאמרה: "אתה יכול להפוך את העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה