תיירות

למרות שהמשבר נפתר: האם יהיו שיבושי טיסות בצאת כיפור?

רשות שדות התעופה הודיעה כי ייתכן וטיסות שהיו מתוכננות לצאת כיפור לא ייצאו כסדרן עקב בעיה בכוח אדם. יחד עם זאת, אמש הוכרז כי הדבר ישתנה והכול יתנהל כרגיל, תודות ללחץ מהציבור ומחברות התעופה. למרות הכול - מסתמן כי ההבטחות היו לשווא
מערכת ice | 
טיסות כיפור (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, משה שי)
לפני כיומיים הודיעו חברות תעופה רבות הפועלות בארץ כי ייתכן ובצאת כיפור יהיו שיבושים ניכרים בזמני הטיסות היוצאות מהארץ. הסיבה לכך, כפי שדיווח שמעון יעיש מ'ישראל היום', הוא המחסור העקבי בכוח אדם בנמל התעופה בן גוריון. 
למרות הכול, אמש עודכן כי בעקבות הפרסומים והלחץ מחברות התעופה, הטיסות שהיו מתכוננות בין השעות 23:00-01:00 ייצאו כמתוכנן וללא עיכובים וזאת בהתאם לכך שלאחר השעה 01:20 צפוי סגר לילי, על מנת לא להפריע לאלו הגרים בסמיכות לנמל. 
יחד עם זאת, זמן קצר לאחר שהלחץ על רשות התעופה השפיע, מסתמן כי עדיין צפויים שיבושים רבים וזאת עקב העובדה שלא יהיו עובדים תורנים בנתב"ג לקראת צאת הצום והעובדים שאמורים לעבוד יגיעו לאחר סופו ולא לפני. בהתאם לכך, ישנם דיווחים מהנמל כי הדבר יגרום לעיכוב משמעותי וכי ייתכן שהצוותים לא יצליחו להוציא את כל הטיסות כסדרן. 
כזכור, למרות שנכנסו לתקופת הלימודים הסדירה עדיין ישנו עומס ניכר בנתב"ג ובעיקר בתקופת החגים כולה. לצד זאת, המצב בשדות התעופה ברחבי כל העולם לא השתפר ועדיין ישנם עיכובים רבים, ביטולים ואובדן כבודה עקב מחסור כבד בכוח אדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה