רכילות עסקית

הלם: איש עסקים מוכר מאזור הצפון ניסה לשים קץ לחייו

איש עסקים ידוע מנהריה, שמוכר גם באזור חיפה והקריות, נמצא ללא הכרה בביתו והובהל בדחיפות למרכז הרפואי לגליל
מערכת ice |  2
צילום אביהו שפירא
תדהמה באזור הצפון. איש עסקים מוכר מאוד בברנז'ה המקומית, ניסה לשים קץ לחייו ביום חמישי האחרון. הוא נמצא על ידי צוות מגן דוד אדום ללא הכרה בביתו המפואר שבנהריה, לאחר שככל הנראה בלע כמות גדולה של כדורי שינה. איש העסקים הוכנס לחדר הלם, שם הצליחו הרופאים לייצב את מצבו, ולאחר מכן הועבר ליחידה לטיפול נמרץ כללי. מצבו התייצב, אך עדיין מוגדר כקשה והוא מורדם ומונשם.
מקורבת לאיש סיפרה: "היום, כשהוא לא ענה לטלפון, הזעיקו את העובדים שלו שיש להם מפתח לבית, ושם הם גילו את זה. הוא היה במצב לא טוב בתקופה האחרונה, וגם הקשיים הכלכליים שהחמירו, בעיקר בשנה האחרונה, נתנו את אותותיהם. ידענו שהוא במצב נפשי לא טוב, אבל תמיד הקיפו אותו כדי לשמור עליו. אנחנו פשוט המומים. עוד לא מעכלים את זה".
 
חבריו מספרים כי איש העסקים נקלע לקשיים כלכליים לאחרונה ומנהל בימים אלו מאבק משפטי לא פשוט. "הוא חי בערך בעשר דרגות מעל היכולות שלו. כנראה שהיו גם בעיות ניהול בעסק שלו", סיפר אחד המכרים. איש העסקים ובת זוגתו, שעל פי הדיווחים נמצאת בחו"ל בימים אלו, ידועים באזור בזכות אורח החיים הראוותני שלהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככה זה שאין ..דרך אין תקווה...
    שי 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק זיונים מעניין אותו
    סגור
  • 1.
    איש עסקים
    אסתר 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה בריא וירגיש טוב, לא נעים לשמוע כאלה חדשות, אבל מקווה מאוד שלאור מה שקרה, ידע לחשב מסלול מחדש, ויתחיל להתנהל באופן כזה שפחות לבלוט ולנקר עיניים, יודעת במי מדובר, ומאחלת לו בריאות ורפואה שלמה
    סגור