רכילות עסקית

העגלה החכמה הישראלית כובשת יעד נוסף ומפתיע

חברה ישראלית שפיתחה עגלות חכמות, שכבר נמצאות ברחבי הארץ ואפילו בארה"ב, חתמה על הסכם עם רשת ענק טורקית 
מערכת ice | 
קניות בסופר (צילום freepik)
לאחר שהעגלה החכמה שפיתחה הגיעה לפריסה ברשתות ענק בארה"ב, מקסיקו וסינגפור, חברת A2Z חותמת על הסכם רשת Migros Ticaret הטורקית. במסגרת ההסכם העגלות החכמות יפרסו על פני כ-1,000 סניפים של הרשת שמשרתת כ-160 מיליון לקוחות בטורקיה.
העגלה החכמה היא תוצר של חברת הבת של A2Z, Cust2Mate, ובארץ היא משולבת כבר בסניפים נבחרים של יוחננוף, בעוד שבארה"ב היא משרתת רשתות קמעונאיות כמו אוורגרין ומורטין וויליאמס.
חברת A2Z Smart Technologies Corp הוקמה ע"י היזם הישראלי יוסף בן צור ונסחרת כיום בנאסד"ק ובבורסה בקנדה. החברה מפתחת פתרונות טכנולוגים לענף הקמעונאות ולתעשיות הביטחוניות, כאשר מוצר הדגל שלה זו העגלה העצמאית החכמה.
העגלה משדרגת את חווית הקנייה על ידי שימוש באלגוריתם חכם, מסך מגע ומערכת ראייה ממוחשבת. העגלה מאפשרת לקונה לסרוק לבד את המוצרים ואפילו לשלם דרכה ובכך היא מבטלת צורך לעמוד בתור הארוך לקופה.
 
רפאל ים, מנכ"ל Cust2Mate שפיתחה את העגלה מספר: "ההסכם עם  Ticaret Migros  מרחיב את הפריסה שלנו בעולם ויבסס את ההיכרות של קמעונאיות בעולם עם הטכנולוגיה שלנו. Migros נחשבת קמעונאית טכנולוגית והייתה הראשונה לאמץ את הקופות העצמאיות של NCR. עבורי זוהי סגירת מעגל כמנכ"ל NCR ישראל לשעבר לעשות הסכם עם Ticaret Migros שישלב את העגלות החכמות שלנו בסופרמרקטים שלהם. אנו נרגשים לשלב את העגלות החכמות שלנו ברשת Migros Ticaret בטורקיה ומצפים להצלחה של הפעילות איתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה