רכילות עסקית

אייל ברקוביץ' הכריע: זו המנה הטובה ביותר שתאכלו

מגיש אופירה וברקו, אייל ברקוביץ' יצא לבילוי עם בת זוגתו שרון כהן במסעדה  על המרינה בהרצליה, ולא התאפק מלשתף את עוקביו במנה הטובה ביותר שיש לעיר להציע
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
מגיש הטלוויזיה וכוכב הכדורגל לשעבר, אייל ברקוביץ', יצא לבילוי עם בת זוגתו שרון כהן באחת המסעדות, ושיתף את עוקביו במנה לה הוא פרגן במיוחד ואף קבע כי זו המנה הטובה ביותר בעיר.
מגיש "אופירה וברקו" יצא אתמול בערב (שלישי) למסעדת נאמוס (Nammos) שבהרצליה - מסעדה יפנית מודרנית שברציף של בית הנהלת המרינה שבהרצליה פיתוח. שמה של המסעדה עלה בעבר לכותרות בעקבות אי-ההיתר לשימוש חורג במקום עבור המסעדה מטעם עיריית הרצליה, וזאת למרות התערבותו של ראש העיר משה פדלון. אל מול הבקשה שלא להמשיל במתן היתר חורג, נמצאים השייטים אשר טוענים כי על פי התב"ע אמור להיות במקום מועדון לטובת השייטים.

על פי אתר המסעדה: "הקהל המגיע למסעדה הוא בינלאומי, טרנדי עשיר וצבעוני וכולל תיירים מכל רחבי הגלובוס והיא ביתה של הצמרת הכלכלית", ומגיש הטלוויזיה שמתהדר רבות בתכניתו על אהבתו לאוכל, ולאוכל-טוב, לא פספס את ההזדמנות והגיע למקום.
לפי ברקוביץ', שבעברו הרחוק התגורר בהרצליה והיום בצפון תל אביב, המנה הכי טובה בעיר היא בקטגוריית המנות הראשונות והקרות, ולפי המגיש: מנות הקריספי רייס של המסעדה. המנה כוללת ארבע יחידות של ספייסי טונה על קריספי אורז עם אבוקדו וטריאקי מעל, וארבע יחידות של ספייסי טונה על קריספי אורז וטוביקו מעל.
כמה שילם ברקו על המנה הטובה ביותר בעיר? על פי תפריט המסעדה, המנה עליה פרגן מגיש הטלוויזיה תעלה לכם 102 שקל (48 על הסלמון, ו-54 על הטונה).
 
אייל ברקוביץ' בשאלון פוליטי. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמעתי שהוא מבין בסטקים (ל"ת)
    עזרי 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור