רכילות עסקית

קורטני קרדשיאן: ככה אני 'נראית הכי טוב בעירום'

"כדי להשיג עור זוהר, חשוב להרטיב את הכול - בכל מקום - לפחות פעם ביום" כתבה כוכבת הריאליטי מהמשפחה המפורסמת, שממליצה על קרם בכ-28 דולר לצנצנת של Kopari, שהוא "מרכך עמוק לגוף" ומורכב מ-100% שמן קוקוס אורגני ולא מזוקק
מערכת ice | 
קורטני קרדשיאן, ספנסר טוניק (צילום פייסבוק/ קורטני קרדשיאן, flickr/ Guillermo Amador)
בין אם זו הלבשה התחתונה, ביקיני או קרמים לטיפוח - הדוגמנית וכוכבת הריאליטי אוהבת לחשוף הכול: קורטני קרדשיאן בטוחה בגוף שלה ונשענת על מבחר מוצרים כדי לשמור על עורה בכושר טיפ-טופ .
באחד מסיפורי ה-Poosh הראשונים שלה, תחת הכותרת "איך להיראות טוב בעירום", הכוכבת בת ה-43 מתארת ​​כמה מרכיבי טיפוח הגוף שלה: La Mer The Body Crème ($300), ואנטי-קרם לגוף מזדקן של ד"ר ברברה סטרם ($95).
אבל לא כל מה ברשימה של קרדשיאן יחסל את התקציב שלכם: היא גם מאוד ממליצה על Kopari Organic Coconut Melt, שמחירו רק כ-28 דולר לצנצנת בגודל מלא או 18 דולר עבור גרסת מיני. "כדי להשיג עור זוהר, חשוב להרטיב את הכל - בכל מקום - לפחות פעם ביום", נכתב בקטע, "אל תשכחי לטפל גם בידיים וברגליים".
המוצר הזה נחשב כ"מרכך עמוק לגוף שלך", והוא מורכב מ-100% שמן קוקוס אורגני ולא מזוקק. היצרן (קופארי) ממליץ למרוח אותו "ברגע שאתה יוצא מהמקלחת ובסוף היום". יתרה מכך, מוצר ריבוי המשימות עובד היטב גם כמסיכה לשיער, שמן גילוח יבש, שילוב אמבט ומזור בטן, לפי אריזת המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה