רכילות עסקית

פתאל פתחה את המלונות לפליטים, כך התבצע הסיוע

רשת מלונות פתאל פתחה את שער המלונות שלה באירופה עבור הפליטים מאוקראינה, לרשות הפליטים הועמדו כבר 40 חדרים, כך המבצע יצא לדרך 
מערכת ice | 
דוד פתאל (צילום יחצ)
בפוסט שעלה בפייסבוק ופרסמה סיון כהן-סבן, חשפה דוברת רשת מלונות פתאל את מהלך ההתגייסות של דוד פתאל, הבעלים של רשת המלונות עבור הפליטים שמגיעים מאוקראינה לאירופה, שכבר תרום כ-140 חדרים באירופה לטובת הפליטים.
בפוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של כהן-סבן נכתב, "באחד הערבים של השבוע שעבר צלצל אלי דוד פתאל, וסיפר לי שהוא לא יכול לשבת בשקט. הוא חייב לעשות משהו. הוא מבקש לסייע כמה שיותר מהר לפליטים מאוקראינה. לא עברו 24 שעות והוא העמיד את כל הצוות על הרגליים. 
"'אני מבקש להציע לפליטים מאוקראינה להגיע להתארח בכל המלונות שלנו, הגובלים עם אוקראינה ולסייע להם ככל הניתן״. שבוע וקצת אחרי, אני גאה לבשר שרשת פתאל תרמה עד כה כ-140 חדרים במלונות לאונרדו רויאל וורשה, NYX ורשה ולאונרדו בוטיק קרקוב בפולין, בלאונרדו מינכן, לאונרדו דרזדן ולאונרדו רויאל ברלין בגרמניה ובלאונרדו סיטי סנטר בודפשט ו NYX פראג בהונגריה. 
"יורם ביטון, מנכ"ל מלונות פתאל במרכז אירופה שמנצח על הפרויקט הגדיל ודאג לסייע לפליטים לא רק עם אירוח במלונות אלא גם עם תרופות, אוכל ומשחקים לילדים. פאולינה קולודזג׳דזקי, מנהלת מלון וורשה פולין סיפרה לי שברגע שהגיעו פליטים למלון ולאזור בכלל היא והצוות מיד נרתמו עם עזרה בדברים בסיסיים כמו אוכל, תרופות ובגדים למשל לתינוקת שנולדה כמה שעות לפני פרוץ המלחמה ואימה שהגיעו למלון אחרי מסע מפרך. 
"אני גאה ונרגשת להשתייך לרשת פתאל שבראשה עומדים אנשים כמו דוד פתאל  ואביה מגן שלא רק מנחילים ומטמיעים ערכים של נתינה בחברה אלא גם מתנהגים אותם בפועל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה