רכילות עסקית

סמנכ"ל HOODIES במחווה ללוחם אגוז לשעבר שנפצע קשה בעזה

הקמפיין הנוכחי של HOODIES הופק במטרה לעלות את המודעות לכח של הספורט והיכולות של הספורט לסייע בתהליכי שיקום פיזיים ונפשיים. יום הצילום התקיים בהובלת אוהד בן ישי שנפצע במהלך מבצע "צוק איתן לצד הפרנזטור יובל שמלא ובשיתוף עמותת "תקוות"
מערכת ice | 
שמלא בר גיל בן ישי (צילום איציק בירן)
יום צילום מיוחד לרשת האופנה HOODIES התקיים הבוקר (ראשון) בהובלת אוהד בן ישי לוחם אגוז לשעבר שנפצע קשה בעזה במהלך מבצע "צוק איתן" מרסיס שחדר לגולגולת שלו, לצד פרזנטור הרשת ואלוף הנינג'ה יובל שמלא. יום הצילום נערך בשיתוף עמותת "תקוות" הפועלת להעצמת פצועי צה"ל ונפגעי פעולות טרור באמצעות הספורט.
הקמפיין הנוכחי הופק במטרה לעלות את המודעות לכח של הספורט והיכולות של הספורט לסייע בתהליכי שיקום פיזיים ונפשיים. פצועי צה"ל ונפגעי טרור חשים פעמים רבות עומס פיזי ונפשי בעקבות הטראומה שעברו. רשת האופנה HOODIES חברה לעמותת "תקוות" מתוך אמונה משותפת כי הפתרון למצב הנפשי הירוד של פצועים ובני משפחתם יגיע דרך עיסוק בספורט המשחרר אדרנלין ועוזר ליצירת תחושה טובה של הצלחה וניצחון ואף לחזק את ביטחונם העצמי של הפצועים ולגרום להם לחייך ולחזור עד כמה שאפשר למסגרת חייהם.
 
בנוסף, נכחו על הסט נכי צה"ל נוספים מטעם העמותה, ביניהם - אלי סופר, לוחם מגלן שנפצע בצוק איתן וסובל מפגיעה נפשית ופיזית בעקבות האירוע, מתן ברמן, לוחם עוקץ ונכה צה"ל שנפגע ממטען חבלה בעזה שהביאה לכריתת רגלו ונועם יניב, לוחם ביהלום לשעבר אשר נפצע בפעילות מבצעית בה ריסק את גבו.
 
על הסט נכח אורן בר גיל סמנכ"ל קבוצת HOODIES– CASTRO  שמסר: "אנחנו ב-HOODIES פועלים למען העלאת מודעות לנושאים החשובים בחברה הישראלית לסדר היום. החלטנו לחבור לעמותת "תקוות" מתוך אמונה בערכים משותפים וההבנה שספורט הוא אמצעי משמעותי לשיקום ושמירה על שגרת חיים מאוזנת ובריאה גם נפשית וגם פיזית. אנחנו גאים ונרגשים לקחת חלק בפרוייקט חשוב זה בשאיפה שיעלה את המודעות ליתרונות הספורט ויוכיח לכולם כי הכל אפשרי ואת זה אנחנו לומדים מהאנשים הנהדרים שלוקחים איתנו חלק בפרויקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה