רכילות עסקית

צפו: אלונה ברקת מקבלת פרגונים באירוע בוילה ברשפון

אירוע של העמותה התרחש בווילה ברשפון והגיעו אליו לא מעט אנשי עסקים מוכרים, וסרטון אחד של מחמאות ופרגונים לאשת העסקים אלונה ברקת מאשת התקשורת ג'ודי מוזס "ממש יפהפייה"
מערכת ice | 
אלונה ברקת (צילום Flash90)
סרטון מהסטורי של ג'ודי מוזס חושף אירוע של אגודת הידידים של אוניברסיטת תל-אביב ברשפון, אליו הגיעו כמה מהידוענים ואנשי העסקים הבכירים של ישראל, בניהם גם הבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת. את האורחים האכיל יוצא מאסטר שף, חיים כהן.
אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב מלווה את האוניברסיטה עוד מראשית ימיה בגיוס תמיכה ציבורית ומשאבים חומריים להשקעה בפועלה האקדמי. היא מסייעת לקהילה העסקית והחברתית בישראל להשתלב באוניברסיטה ולתרום את חלקה, באופן שיקדם אינטרסים משותפים ויישא פרי לטובת חברה ישראלית משכילה ומשגשגת.
בסרטון של מוזס מופיעים כמה אושיות שלקחו חלק באירוע עם השף חיים כהן היא ביררה מה יש לאכול ולאחר מכן מציינת שהיא לא מכירה אותו כל כך. לאחר מכן היא תייגה את את אשת העסקים  עינב אדיב-ברר שכזכור השתתפה בפאנל המשקיעים בעונה הראשונה של "הכרישים" וגם הייתה במקום. בסוף הסרטון גו'די מחמיאה לאלונה ברקת ואומרת לה: "את נראית ממש מיוחד היום, ממש יפהפייה, לא קל לי לפרגן"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה