רכילות עסקית

הבעלים של הרשת הפתיע את הדוגמנית שיר אלמליח

הדוגמנית הישראלית, שיר אלמליח, הצטלמה להשקת קולקציית הקיץ של רשת ICE CUBE, וקיבלה ביקור מפתיע של הבעלים ומנכ"ל הרשת שהגיע לראות שהכול מתקתק בזמן. כמובן שלא פספס תמונה עם הפרנזטורית
מערכת ice |  1
עידן רחימי שיר אלמליח (צילום יחצ)
הדוגמנית שיר אלמליח הייתה בעוד יום רגיל של צילומים במהלך הקמפיין לרשת ICE CUBE בו היא משמשת כפרנזטורית, אבל הפעם ציפתה לה הפתעה עם בואו של הבעלים ומנכ"ל הרשת, עידן רחימי.
אלמליח הצטלמה על סט הצילומים של ICE CUBE - רשת אופנה המונה 20 סניפים ברחבי הארץ, שבחרה באלמליח כפרזנטורית בעקבות כך שהיא אחת הדוגמניות המובילות בארץ ומובילה קמפיינים רבים. הרשת מונה 20 חנויות בוטיק ברחבי הארץ שמעוצבות בניחוח אירופאי וכל הפריטים מיוצרים במהדורות מצומצמות ומוגבלות במפעלים מעבר לים. 
עידן רחימי, בן ה-32 וחצי, ירושלמי במקור וגם כיום מתגורר בירושלים עם אשתו והילד. עידן הוא זה שהביא את הרשת למקום שבו היא נמצאת היום שהיא מוכרת בכל הפלטפורמות כולל הקניונים (בעבר הייתה בסיטונאות בלבד) הוא משמש גם כמנכ"ל הרשת המונה כאמור 20 סניפים ברחבי הארץ.
עם השקת קולקציית הקיץ, ערכו ברשת מיתוג לקולקציה החדשה ובחרו בדוגמנית הישראלית להוביל את הקמפיין, ובמהלך יום צילום המותג, הגיע עידן רחימי, הבעלים והמנכ"ל של הרשת כדי לבחון איך מתקדמים הצילומים לקראת הקולקצייה שתמלא את חנויות הבוטיק, ולא שכח כמובן להצטלם עם הפרנזטורית הראשית של הרשת - הדוגמנית שיר אלמליח. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין לי את הסבתא... (ל"ת)
    יוחאי 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור