רכילות עסקית

אשת העסקים הישראלית חוגגת עם כוכב העל: זו החסות שהעניקה

אשת העסקים הישראלית רונית רפאל, השתתפה בטקס הגאלה בפסטיבל ונציה, לו היא נותנת חסות, שם העניקה לכוכב העל קווין קוסטנר פרס על תרומתו לקידום נשים בעולם
מערכת ice | 
קווין קוסטנר ואשתו (צילום Georges Biard ויקיפדיה)
אשת העסקים הישראלית רונית רפאל, חגגה אמש (חמישי) בפסטיבל ונציה, בו הייתה חלק מנותני החסות. למעשה, היה זה ערב גאלה מיוחד ונוצץ שסגר שלושה ימים מרתקים של פסטיבל הסרטים, בו השתתפו גם רותם סלע וליאור רז.
על פי דיווח ב-TMI, רפאל חגגה ערב מרגש במיוחד, שם היא אף העניקה פרס לשחקן קווין קוסטנר על תרומתו לקידום נשים בעולם. במהלך הערב, רפאל הודיעה כי התנועה שהקימה, הצבא העולמי נגד התעללות בילדים בתוך המשפחה, תתמזג לתוך העמותה.
כזכור, זו ממש לא הפעם הראשונה שרפאל זוכה לקצת אבק כוכבים. רק בחודש מאי האחרון, אשת העסקים הישראלית כיכבה בפסטיבל קאן. למעשה, שעות אחדות לפני הזכייה בפרס דקל הזהב בפסטיבל קאן, בילתה השחקנית הראשית בסרט "אנורה", דריה אקמסובה, ביאכטת הטיפולים L.RAPHAEL  של אשת העסקים רונית רפאל.
במסגרת הבילוי של השחקנית האהובה, דריה אקמסובה, ביאכטה הטיפולית של רפאל L.RAPHAEL, היא קיבלה טיפול "גלאם" על בסיס תמצית קוויאר ירוק שעזר לה להיות זוהרת במיוחד על השטיח האדום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה