רכילות עסקית

ביל אקמן הודיע: זה המועמד בו יתמוך בבחירות לנישאות ארה"ב

לאחר פרסומים רבים בהם ביקר את הנשיא המכהן ועודד את המועמד הרפובליקני, איש העסקים מודיע על החלטתו לתמוך בטראמפ באופן רשמי. לדבריו, בקרוב יפרסם הסבר מפורט על ההחלטה, אך בינתיים קרא לעוקבים אחריו ברשתות החברתיות "לשמור על ראש פתוח בבחירות הקרובות"
מערכת ice | 
ביל אקמן (צילום מתוך הפייסבוק)
ביל אקמן, איש העסקים היהודי-אמריקני שרכש לאחרונה 5% ממניות הבורסה בתל-אביב, הודיע היום (ראשון) על כוונתו לתמוך במועמד הרפבוליקני לנשיאות, דונלד טראמפ. בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) כתב: "אני הולך לתמוך באופן רשמי בטראמפ, הגעתי להחלטה הזאת לפני זמן מה, כפי שהעוקבים אחרי ב-X יכלו להבין מהציוצים התומכים שלי בטראמפ והביקורת שלי על הנשיא ביידן". 
 
"אני מבטיח לכם שקיבלתי את ההחלטה הזאת בזהירות, ברציונליות ובהסתמך, עד כמה שניתן, על מידע אמפירי", המשיך, "בבקשה תשמרו על ראש פתוח בבחירות הנשיאותיות הקרובות" כתב בציוץ הארוך שפרסם. עוד הבטיח כי בעתיד יפרסם פוסט ארוך יותר המסביר את תמיכתו באופן מלא. 
מוקדם יותר שיתף איש העסקים ציוץ בו נראית תמונה של הנשיא לשעבר ביד ושם ובה נכתב כי ישראל מתפללת לשלומו של הנשיא טראמפ בעקבות ניסיון ההתנקשות בעצרת. שמו של אקמן עלה לכותרות בעקבות כך שקרא לפטר את נשיאת האוורוואד בעקבות אמירות אנטישמיות. אקמן אמר כי הנשיאה גרמה נזק חמור יותר למוסד מכל אדם אחר במהלך כל שנות קיומו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה