השוק

מנורה רוכשת חלק מהקרן של ביל אקמן בעשרות מיליוני דולרים

איש העסקים שרכש לאחרונה 5% ממניות בורסת תל אביב, מכר למספר גופים נתח של 10% מקרן הגידור שלו. כעת נחשף כי אחת המשקיעות היא לא אחרת מחברת מנורה מבטחים, ששילמה 70 מיליון דולר עבור נתח קטן ממנה; את העסקה הובילה ג'פריז
מערכת ice | 
מנורה מבטחים (צילום Magma Images)
איש העסקים והמיליארדר היהודי, ביל אקמן, עלה לכותרות לאחרונה לאחר שהשלים רכישה של 5% ממניותיה של בורסת תל אביב, יחד עם רעייתו, בסכום של כ-95 מיליון שקל. כזכור, המכירה התאפשרה בעקבות הסדר בין הבורסה לבנקים, על מכירה של 18.5% מהמניות. את העסקה הוביל בנק ההשקעות ג'פריז.
לאחר שפורסם כי המיליארדר החליט למכור 10% מקרן הגידור שלו, היום (שני) פורסם ב"כלכליסט" כי אחת מהרוכשות היא חברת מנורה מבטחים, ששילמה עבור נתח קטן 70 מיליון דולר.
לאחרונה התבטא אקמן בנוגע להחלטה אפשרית עתידית להשקעה בקריפטו, בציוץ שפרסם בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר): "התרחיש: העלייה במחיר הביטקוין מובילה ליותר כרייה וליותר שימוש באנרגיה, אלה דוחפים את עלויות האנרגיה וגורמים לעלייה באינפלציה וירידה בדולר – זו מחזקת את הביקושים לביטקוין, ליותר כרייה ויותר ביקושים לאנרגיה וכך המעגל הזה ממשיך. הביטקוין מתקדם לאין סוף, מחירי האנרגיה עפים למעלה והכלכלה מתרסקת. אולי אני צריך לקנות קצת ביטקוין".
שמו עוד עלה לכותרות לאחרונה, בהקשר של פרשת האנטישמיות באוניברסיטאות בארצות הברית, כאשר הוא הביע את תמיכתו בישראל וקרא לפטר את נשיאת הארווארד. "הנשיאה גרמה יותר נזק למוסד מכל אחד אחר ב-500 שנות קיומו", כתב המיליארדר והתורם המרכזי ביל אקמן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה