רכילות עסקית

עידן עמדי חזר לעבוד: הצטלם היום לקמפיין שיכניס לו מיליונים

הזמר והיוצר עידן עמדי התייצב הבוקר בסט הצילומים והחל באופן רשמי את תפקידו כפריזנטור של מפעל הפיס. עבור שירותיו הוא יקבל מהחברה כ-2 מיליון שקלים בשנה. עמדי עדיין נמצא בהליך שיקום ועובר טיפולי פיזיותרפיה, בעקבות הפציעה הקשה בעזה   
רוני שיינר |  1
עידן עמדי (צילום רפי דלויה)
כפי שדיווחנו לכם בבלעדיות ביום ראשון האחרון, הזמר והיוצר עידן עמדי הצטלם הבוקר לקמפיין החדש שלל מפעל הפיס, שמכניס לחשבון הבנק שלו כ-2 מיליון שקלים לשנה. לפי החוזה שנחתם בין שני הצדדים, עמדי משמש כפרזנטור ומפרסם את מהלכי הפעילות החברתית והקהילתית של הפיס. 

עידן עמדי בהכנות לצילומים (צילום: רפי דלויה)
עמדי, שעוד נמצא בימים אלה בהליך שיקום ועובר מדי יום טיפולי פיזיותרפיה, שיתף: "כחודשיים אחרי הפציעה התחילו להגיע הצעות לקמפיינים מחברות רבות. לכאורה חלק לגיטימי בחייו של 'איש מפורסם'. השוני העיקרי היה שאת הפגישות על אותן הצעות היינו מקיימים בחדר צדדי בבית החולים בין טיפול לטיפול. משהו בדיסוננס הזה, במעבר החד בין התהליך הסיזיפי והיומיומי של שיקום לבין הפאר שיוצא החוצה בקמפיין פרסומי, גרם לי לחשוב על מה נכון לעשות בשלב הזה".
עמדי הוסיף: "בפגישה עם מפעל הפיס גיליתי בפעם הראשונה את עומקה ורוחבה של תרומתם לקהילה. הרוח של מפעל הפיס בתקופה האחרונה הביאה אותי לבחור בהם, אולי מעל הכל בגלל התחושה שיחד אנחנו יכולים להשמיע קול של תקווה בשנה החשוכה הזו. אני מאמין באמונה שלמה שרק יחד אנחנו יכולים לעבור את הסערה שכולנו חווים כרגע. רק באהבה לארץ הזו ולאנשים בה, כי אלה האחים והאחיות שלנו, ואנחנו מחויבים להעניק להם בחזרה". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    י
    י 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לבריאות
    סגור