ויראלי

עידן עמדי חושף סרטון מבית החולים: "אין מובן מאליו בחיים האלה"

עידן עמדי משתף ברגע אחד מבית החולים, כשהוא עושה סיבוב רגלי במחלקה, נתמך בבני משפחתו. "אין דבר שהוא מובן מאליו בחיים האלה. חצי שנה עברה ואני צופה בסרטונים הבודדים מבית החולים, להזכיר לעצמי שהכל זה נס"  
רוני שיינר |  1
עידן עמדי (צילום מסך קשת 12)

הזמר והיוצר עידן עמדי פרסם לפני זמן קצר תיעוד שלו מהימים בהם החל להתאושש מהפציעה הקשה בעזה. בסרטון שפרסם עמדי בעמוד האינסטגרם שלו, הוא נראה צועד את ברחבי בית החולים כשהוא נתמך בבני משפחתו, שמכריזים בשמחה כי כבר עשה את הסיבוב פעמיים. 

"אין דבר שהוא מובן מאליו בחיים האלה", כתב עמדי. "למדנו את זה כולנו על בשרנו בשנה האחרונה. הארץ הזו, האנשים בה, תחושת הביטחון, רגעים לבנים, זריחה, שקיעה, התרגשות של אמא מהליכה פשוטה של כמה מטרים של הבן שלה בן ה-35. אין מובן מאליו. הכל עולם ומלואו. חצי שנה עברה ואני צופה בסרטונים הבודדים מבית החולים אחת לכמה ימים, להזכיר לעצמי שהכל זה נס. לחזור לנגן, לראות כדורגל עם חברים, לקחת את הילדה לחוג, שחייה, לצחוק, לבכות, להתגעגע. לכל מי שכבר לא פה. אין מובן מאליו בחיים האלה. גם אם לפעמים אני שוכח". 
נזכיר, כי מחר (רביעי) יתייצב עמדי בסט הצילומים ויתחיל באופן רשמי את תפקידו כפריזנטור של מפעל הפיס. עבור שירותיו הוא יקבל מהחברה כ-2 מיליון שקלים בשנה.
 

עידן עמדי בבית החולים (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב נו יאללה, ניצלת את המצב המזעזע עדי לגזור קופון
    נמאס ממנו. 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב שלא קראו למבצע בעזה בשם עידן עמדי. יצא כבר מכל החורים הבנאדם הזה. משחק אותה יפה נפש בזמן שהוא מנצל את העיתוי הכי מחריד. לא אתפלא אם הוא נפצע במכוון כדי לצבור יותר אהדה. חבוב,,, יש פצועים במצב קשה שלא יחזרו לעצמם יותר, אז תאסוף את עצמך ותתח'פף, יאללה.
    סגור