רכילות עסקית

איתי לוי נחשף: המפגש המרגש עם מנכ"ל חברת התרופות טבע

הזמר המצליח ושגריר קהילת 'דואגים למטפלים', איתי לוי, הגיע למפגש מרגש עם עובדי טבע ישראל באתר טבע בשוהם בנושא בני משפחה מטפלים, בו הוא שיתף את סיפורו האישי ומעורר ההשראה ואף נפגש לשיחה עם מנכ"ל החברה, יוסי אופק
מערכת ice | 
יוסי אופק ואיתי לוי (צילום יחצ)
הזמר המצליח ושגריר קהילת 'דואגים למטפלים', איתי לוי, הגיע למפגש מרגש עם עובדי טבע ישראל באתר טבע בשוהם בנושא בני משפחה מטפלים, בו הוא שיתף את סיפורו האישי ומעורר ההשראה ונפגש בין היתר גם עם מנכ"ל חברת התרופות טבע, יוסי אופק.
איתי לוי מטפל במסירות כבר שנים באימו, שעברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית וכמי שהנושא קרוב לליבו, הצטרף לפעילותה של טבע עבור בני המשפחה המטפלים ומשמש בשנה האחרונה, כשגרירה של קהילת הפייסבוק "דואגים למטפלים" וכן לקח חלק בשני קמפיינים טלוויזיוניים שהובילה טבע להעלאת מודעות לבני משפחה מטפלים, וכל זאת בהתנדבות מלאה.  
אז מי היא קהילת 'דואגים למטפלים'? טבע תומכת, זו השנה השביעית, בבני משפחה המטפלים ביקיריהם, והקימה רשת תמיכה ומידע לקהל המטפלים באמצעות קהילת פייסבוק בשם "דואגים למטפלים" - אחת מקהילות הבריאות המובילות בישראל, המונה כ-20,000 חברים וממשיכה לגדול מידי יום. 
חברי הקבוצה הינם בני משפחה מטפלים שיכולים לקבל תמיכה, לשתף ולהתייעץ עם אחרים המתמודדים עם מצבים דומים. יחד עם הקהילה, הקימה טבע אתר תוכן ייחודי המכיל מידע חיוני להתמודדות עם חיי היום-יום של המטפלים, הכולל מאות כתבות וסרטונים בתחומים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה