רכילות עסקית

הראל ביטוח ופיננסים ביוזמה מרגשת: "מעודדים סיפורי הצלחה ישראלים"

יוזמת הראל HEROES מעמידה במרכזה סיפורים מתוך החברה, שמדגישים את המחויבות להוקיר את ערכי ההתמדה, המצוינות וההישגיות. המרתוניסט גאשו איילה הוא דוגמה בולטת, והקבוצה מעלה את הישגיו על נס. הסמנכ"לית ליאת סדן: "שמחים לעזור וללוות אותו בדרכו להישג ישראלי חדש באולימפיאדה"
מערכת ice |  1
הראל ביטוח (צילום Magma Images)
הראל HEROES, יוזמה של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, שמה לה למטרה להעצים ולשים במרכז סיפורים מתוך החברה הישראלית, על פני תחומים שונים כולל ספורט, משימות הצלה ייחודיות וניצחונות אישיים. לדברי החברה, החזון של הראל HEROES מדגיש את המחויבות להוקיר לאנשים המגלמים את ערכי ההתמדה, המצוינות וההישגיות של החברה הישראלית.
סיפור ניצחון אחד כזה מציג את המרתוניסט גאשו איילה, דוגמה בולטת למצוינות ישראלית, בתחום האתלטיקה. איילה, בן  27 מחולון, נולד בכפר גוג'ם באתיופיה למשפחה בת חמישה ילדים. בגיל שנתיים עבר עם משפחתו לעיר הגדולה גונדר, ובשנת 2010 עלה לישראל עם הוריו. איילה, החל לרוץ לראשונה בגיל 18, לקראת סוף לימודיו בתיכון, תחת הדרכתו של גזצ'או יוסף, שבעברו החזיק בשיאי ישראל בריצות ל-1,500 מטר, 3,000 מטר ו-5,000 מטר.      

"התמיכה של הראל HEROES בגשאו איילה מדגישה את המסירות שלנו". ליאת סדן (צילום: טל שחר)
רשימת ההישגים של איילה מרשימה מאוד. בתחרות שנערכה בלונדון בחודש מאי 2022 קבע איילה שיא ישראל חדש בריצת 10,000 מטר, עם תוצאה של 27:49.88 דקות. באליפות אירופה שנערכה במינכן שבגרמניה באוגוסט 2022 זכה איילה בשתי מדליות, זהב וארד. מדליית זהב במרתון קבוצתי, יחד עם מארו טפרי וימר גטהון. ומדליית ארד במרתון בתוצאה של 2:10.29 שעות, אחרי ריכרד רינגר מגרמניה (2:10.21 שעות) ומארו טפרי (2:10:23 שעות).
במרתון סביליה שנערך ב-18 בפברואר 2024 זכה במדליית ארד וכן קבע שיא ישראלי חדש של 2:04:53 שעות, ובזכות כך איילה גם הבטיח את מקומו באולימפיאדת פריז (2024). ליאת סדן, סמנכ"לית שיווק של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "התמיכה של הראל HEROES בגשאו איילה מדגישה את המסירות של הראל למען השאיפות והמאמצים של אנשים יוצאי דופן בחברה הישראלית. אנו ממשיכים לעודד סיפורי הצלחה ישראליים כמו של גשאו, ושמחים לעזור וללוות אותו בדרכו להישג ישראלי חדש באולימפיאדה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם היו מסורים לשלם את הפוליסות הסיעודיות כמו שצריך
    מישהו 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא להוציא את הנשמה לאנשים,היו באמת Heroes.
    סגור