רכילות עסקית

הראל ביטוח ופיננסים ביוזמת ענק: "כוחה של פעולה משותפת"

במהלך השבוע האחרון, ובמסגרת אירועי יום האישה בקבוצה, עובדי חטיבת ישירים ושת"פ, התכנסו לארוז 350 מארזי טיפוח. המארזים חולקו ללוחמות שנפצעו במלחמה, לנשים שבנם או בן זוגן נפצע במלחמה ולנשים במעגל הזנות ובמקלטי מחסה. מהראל נמסר: "שמחים לקדם ולדאוג לתחושה טובה ובטוחה עבור נשים כל יום כל השנה" 
מערכת ice | 
הראל ביטוח (צילום Magma Images)
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ציינה את יום האישה הבינלאומי בשיתוף פעולה עם עמותת אלון ואלה. במהלך השבוע האחרון, ובמסגרת אירועי יום האישה בקבוצה, עובדי חטיבת ישירים ושת"פ, התכנסו לארוז 350 מארזי טיפוח. המארזים חולקו ללוחמות שנפצעו במלחמה, לנשים שבנם או בן זוגן נפצע במלחמה ולנשים במעגל הזנות ובמקלטי מחסה.
במהלך הפעילות אירחו את מייסד עמותת אלון ואלה- אלון בריקמן, שהרצה ולימד על ערך ההתנדבות, הנתינה, החברות והערבות ההדדית, תוך המחשה של מושג ההתנדבות והחמלה בדגש על חוזקן של הנשים בימים מורכבים אלה. בעוד יום האישה הבינלאומי מקדם לתמוך בשוויון מגדרי ולהשמיע את קולן של נשים ברחבי העולם, קבוצת הראל נשארת איתנה במחויבותה ליצירת חברה שוויונית ומכילה יותר.

עובדות הראל אודל אביחי, אודליה ברס ועינב דהן (צילום: יח"צ)
מהראל נמסר: "אנו גאים בעובדות ובעובדים שלנו על ההירתמות המדהימה והמסירות לרוח ההתנדבות, בימים מורכבים אלה. אנו בהראל מאמינים בכוחה של פעולה משותפת והתרומה העמוקה שהיא יכולה לעשות הן לחברה הישראלית והן לקבוצת הראל. יוזמה זו מתיישבת עם ערכי החמלה, ההכלה והאחריות החברתית שלנו. אנו שמחים  לקדם  ולדאוג לתחושה טובה ובטוחה עבור נשים- כל יום- כל השנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה