רכילות עסקית

הפגישה הסודית של מרים אדלסון וטראמפ נחשפה: בדרך לתרומת ענק?

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, נפגש עם מרים אדלסון, זאת כדי להשיג תרומות לקראת הבחירות לנשיאות ארצות הברית, אחרי שאדלסון ובעלה המנוח שלדון, תרמו לטראמפ כ-90 מיליון דולר עבור הקמפיין לבחירות
מערכת ice |  2
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, ערך ביום חמישי האחרון פגישה חשאית עם האישה העשירה ביותר בישראל, מרים אדלסון, שמוערכת על פי "פורבס" כבעלת שווי של כ-34 מיליארד דולר, בלאס וגאס שבארצות הברית. כך על פי דיווח ב"פוליטיקו".
למעשה, טראמפ מנסה לגבש את התמיכה של התורמים תומכי המפלגה הרפובליקנית, ביניהם גם מרים אדלסון, שעשויה למלא תפקיד חשוב בבחירות של טראמפ לנשיאות ארצות הברית. על פי הדיווח, השניים נפגשו כדי לדון על האפשרות שאדלסון תעביר לטראמפ תרומת ענק לקמפיין הבחירות שלו.
כזכור, בפעם הקודמת שטראמפ התמודד על הנשיאות, אדלסון, יחד עם בעלה המנוח שלדון, תמכה בו כלכלית והעבירה לו כ-90 מיליון דולר עבור הקמפיין. למעשה, על פי הדיווח, טראמפ חיזר בשבועות האחרונים אחרי תורמים פוטנציאליים לקמפיין הבחירות שלו, שחלקם אף לא תמכו בו בפריימריז הרפובליקני.
לאחרונה הוא השיג את תמיכתו של מנהל התעופה והחלל האמריקני רוברט ביילו, שהיה התורם הגדול ביותר לקמפיין של יריבו לשעבר של טראמפ, מושל פלורידה רון דה-סנטיס. על פי הדיווח, טראמפ עובד כבר חודשים ארוכים כדי להשיג את תמיכתה של אדלסון.
בחודש אוקטובר האחרון, השניים נפגשו כדי לדון על הדברים, וכעת כאמור הם נפגשו שוב. אדלסון סירבה לקחת צד בכל הנוגע לבחירות לפריימריז, אך על פי הדיווח, מקורבים לאשת העסקים טוענים כי הם צופים שהיא תשקיע רבות כדי לחזק את טראמפ בבחירות הכלליות לנשיאות ארצות הברית, שם יתמודד מול ג'ו בידן, הנשיא המכהן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תמכה בביבי עכשיו בטראמפ מה יהיה????????????? (ל"ת)
    ארי 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אשת התקשורת
    אשת התקשורת 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צבועה שמאלנית שיחקה אותה רעייתו של שלדון קברה אותו זכתה בירושת ענק ואפילו לא שינתה את עורה פשוט חזרה במהירות הבזק לכור מחצבתה השמאל המזוהם של ישראל.
    סגור