השוק

החברה הישראלית חוגגת: נבחרה לאחת המובילות בבורסה בפולין

במסגרת תכנית האנליזה על חברות ציבוריות בפולין, אותה מקדמת הבורסה בורשה, המליץ בנק "Pakeo", מהבנקים המובילים בפולין, על חברת "MLP". בדירוג השנתי, המדרג את חמש החברות המובילות בבורסה הוורשאית, צוינה מניית MLP

מערכת ice | 
עופר נמרודי (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
בדירוג שנתי שבו דורגו חמש חברות שמניותיהן הן בעלות פוטנציאל עליית הערך הגבוה ביותר בעתיד הקרוב, צוינה מניית חברת "MLP", אשר נחשבת לזרוע הפארקים הלוגיסטיים באירופה של חברת "הכשרת הישוב". בדירוג השנתי, אשר מתקיים בפעם השביעית השנה, מציג את המניות המובילות בתעשיית הביטוח, האנרגיה המתחדשת, הנדל"ן וההשקעות.
במסגרת תכנית האנליזה על חברות ציבוריות בפולין, אותה מקדמת הבורסה בורשה, המליץ בנק Pakeo, מהבנקים הגדולים והמובילים בפולין, על MLP קבוצת  זרוע הפארקים הלוגיסטיים באירופה של חברת "הכשרת הישוב" אשר שולטת על כ-41.3% במניות.
האנליסטים שערכו את הדו"ח של גופי ההשקעות בפולין, אשר ביניהם הוזכרה MLP, מציינים כי אותה חברה נחשבת לבעלת סיכויי צמיחה והשאת ערך מהגבוהים בשוק הפולני ולכן נבחרה בין חמש המניות המבטיחות.
האנליסטים שסקרו את המניות, פרסמו המלצת רכישה עבור MLP ובמסגרתה העניקו למניה מחיר יעד של 115 זלוטי (כ-104 שקל), המשקף אפסייד פוטנציאלי של כ-70% למניית MLP Group הנסחרת כיום בכ-68 זלוטי (כ-61 שקל).
אחד המרכיבים הבולטים שמשכו את תשומת ליבם של האנליסטים הינו ירידת הערך שביצעה MLP בשנת 2023 לצורך שערוך שווי התיק, אשר נגרמה בעיקר משינויים בשער החליפין של  הזלוטי הפולני למול האירו. האנליסטים חוזים שהשפעת גורמים אלה תיפסק במחצית השנייה של שנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה