השוק

סיגמא קלאריטי מתרחבת: זה הבכיר שיחזיק ביותר מ-50% מהמניות

בית ההשקעות "סיגמא קלאריטי" מודיע על התרחבותו ומכריז כי יואן קדוש, מבכירי שוק ההון נכנס כשותף חדש בחברה. קדוש צפוי לרכוש כ-52% מהמניות ולהזרים הון שישמש לפיתוח עסקי

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית ההשקעות "סיגמא קלאריטי", אשר בשליטת הבנק האירופאי "ANDBANK" וקבוצת "Clarity Capital", הודיע אתמול (שלישי) כי השותף החדש אשר יצטרף לבעלי השליטה הוא יואן קדוש, מבכירי שוק ההון. מלבד זאת, בית ההשקעות דיווח כי בעקבות ההתרחבות, ייערך שינוי בגרעין השליטה.  
במסגרת ההסכם שנחתם בין יואן קדוש, שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל בית ההשקעות "פסגות", לבין בעלי השליטה הנוכחיים, השליטה ב"סיגמא קלאריטי" תעבור לידי קבוצת יואן קדוש, שתחזיק לאחר השלמת העסקה בכ-52% ממניות בית ההשקעות. לאחר העסקה המדוברת, כל שאר בעלי השליטה ימשיכו להחזיק במניות בית ההשקעות ושיתוף הפעולה העסקי של סיגמא עם "ANDBANK" ו - "Clarity Capital" ימשיך.
 



על פי קבוצת "סיגמא קלאריטי", השלמת העסקה כפופה לקבלת אישור הרשויות הרגולטוריות בישראל ובאירופה והיא צפויה לצאת אל הפועל בעוד מספר חודשים. לאחר העסקה וקבלת ההיתרים, יואן קדוש ישמש כיו"ר הקבוצה לצדו של אלברטו גרפונקל.

יואן קדוש, בירך על הצטרפותו לבית ההשקעות: "אני שמח לחבור לסיגמא קלאריטי, שהוא בית השקעות גלובלי המנהל כבר היום נכסים בשווי של כ-10 מיליארד שקל, עם הנהלה וצוות מקצועיים. אני מאמין כי הניסיון שלי בשווקים הבינלאומיים יאפשר לנו למנף עוד יותר את היכולות שנצברו, להמשך הצמיחה של הקבוצה ולטובת הלקוחות".
אלברטו גרפונקל, יו"ר סיגמא קלאריטי, בירך על הצטרפותו של קדוש: "כניסת קבוצת המשקיעים בראשות יואן קדוש לסיגמא קלאריטי, מהווה הבעת אמון בחברה ובעובדיה וצפויה לתרום לחיזוק מעמדה של סיגמא קלאריטי כגורם משמעותי בשוק ההון. אני צופה כי בעקבות ההשקעה יתאפשר לחברה לצמוח בקצב מואץ ואף להיכנס לתחומי פעילות חדשים. זאת, לצד המשך הפעילות השוטפת בכל התחומים בהם אנו עוסקים".

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה