רכילות עסקית

סיגמא-קלאריטי חוגגות את המיזוג באירוע מרהיב ועתיר בכירים

לאחר שהשלימו את המיזוג לפני מספר חודשים, סיגמא-קלריטי ציינו את האירוע ואת החגים הקרבים באירוע נוצץ. במהלך הרמת הכוסית הגיע העיתונאי רון בן ישי לשאת דברים
מערכת ice | 
השקת מיזוג קלאריטי וסיגמא (צילום עזרא לוי)
לאחר שהשלימה את המיזוג בחודש אפריל האחרון, סיגמא-קלאריטי מקבוצת Andbank ערכה אירוע חגיגי לרגל ראש השנה ולציון המיזוג בין סיגמא בית השקעות לקלאריטי קפיטל.
באירוע נשאו דברי ברכה סגן יו"ר אנדבנק ומבעלי השליטה בבנק, מר אוריול ריבאס, מר אלברטו גרפונקל, יו"ר קבוצת סיגמא-קלאריטי ומר עמיר ליבוביץ, סגן יו"ר הקבוצה ומנכ"ל קלאריטי גרופ.
בדבריהם אמרו השלושה כי הצלחת המיזוג בין סיגמא לקאריטי קפיטל היא בראש ובראשונה בזכות ההון האנושי יוצא הדופן בסיגמא-קלאריטי, שהוא מהטובים בתעשייה, וכן בזכות החשיבה האסטרטגית ותהליכי האנליזה העומדים בבסיס מדיניות ההשקעות של החברה.
הדוברים ציינו את העיסוק המתמיד של החברה בשאלה "מהו הדבר הבא", וגם נתנו טיפ: האם זו הבינה המלאכותית שהלכה למעשה כבר נמצאת איתנו כאן או ה"פיוז'ן" - טכנולוגיית האנרגיה המבוזרת שתהיה זולה משמעותית ותחולל שינויים דרמטיים בעתיד.
ערן פלג יו"ר קלאריטי קאפיטל, סקר את השינויים המתחוללים בשווקים הפיננסיים ואמר: "כיום, לא רק שהתשואות לפדיון הפכו חיוביות במונחים ריאליים, אנו גם בהתמתנות של רמת האינפלציה וקרובים, ככל הנראה, לסוף תהליך העלאת הריבית במדינות רבות. זו נקודת זמן מעניינת מאוד עבור משקיעים סולידיים. העולם חווה כעת יציאה ממגפה גלובלית, קיטוב וחוסר יציבות פוליטית, מלחמה קרה בין סין לארה"ב, מלחמה חמה בין רוסיה לאוקראינה ומשבר אקלים. לתופעה הזו נתנו שם: עידן של ריבוי משברים. יש להימצאותנו בעידן כזה משמעויות כלכליות אותן צריך לקחת בחשבון".
על השקעות בעולמות הבינה המלאכותית הוסיף: "נראה כי בשלב זה, השוק מתמקד ומתמחר כלפי מעלה בעיקר חברות שמאפשרות, או מרכיבות את התשתית, של הבינה המלאכותית - כמו אנבידיה, יצרנית השבבים, שמנייתה עלתה בלמעלה מ-200% מתחילת השנה. לעומת זאת, השוק פחות מתמקד בחברות שיקצרו את היתרונות שיש לטכנולוגיה להציע בטווח הארוך כמו חברות תוכנה או חברות לוגיסטיקה, וכדומה".
חתם את הכנס העיתונאי רון בן ישי, חתן פרס ישראל, שסקר את האתגרים שעימם מתמודדת מדינת ישראל במישור הצבאי והמדיני והעניק תמונת מצב ביטחונית מדינית עדכנית. 
באירוע נכחו רבים מראשי המשק ולקוחות נבחרים של הקבוצה: המנכ"לים לשעבר של בנק הפועלים, צבי זיו ואריק פינטו; גידי פדרמן, יו"ר מלונות דן; אורי אלדובי, מנכ"ל בית ההשקעות הלמן אלדובי; ג'י פומרנץ ובני יסלזון, מבעלי השליטה בקלאריטי קפיטל; ניל קורני מנכ"ל סיטי בנק ישראל; דרור נגל מנכ"ל אזורים לשעבר ונוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה