השוק

בית ההשקעות סיגמא השלים את המיזוג עם קלאריטי

הושלם המיזוג בין בתי ההשקעות סיגמא וקלאריטי קפיטל. הרשויות  בישראל ובאנדורה אישרו רגולטורית את המיזוג

מערכת ice | 
אלברטו גרפונקל ועמיר ליבוביץ במיזוג סיגמא-קלאריטי (צילום סטודיו טל)
הרשויות לניירות ערך בישראל ובאנדורה אישרו את המיזוג בין בתי ההשקעות קאלריטי קפיטל וסיגמא (בבעלות Andbank). בכך, מצטרף לתעשיית בתי ההשקעות בישראל שחקן חדש עם נגישות לשווקים הגלובליים, בדגש על אירופה וארצות הברית. 
בית ההשקעות סיגמא-קלאריטי, יציע פעילויות, לרבות פעילות המפוקחת הן על ידי רשות ניירות ערך בישראל והן על ידי ה-SEC בארה"ב. זאת בנוסף לשותפות עם בנק ההשקעות האירופאי הוותיק Andbank, המציע שירותי בנקאות פרטית בספרד, לוקסמבורג ומדינות נוספות.

אלברטו גרפונקל, יו"ר בית ההשקעות סיגמא-קלאריטי אמר: "שתי החברות סיגמא וקלאריטי קפיטל המתמחות כל אחת בתחומה, צמחו בשנים האחרונות בצורה משמעותית ושילוב השירותים והיכולות המשלימים של השתיים יוצר כעת פלטפורמת השקעות מקיפה וייחודית ללקוחותינו הקיימים והעתידיים. נמשיך להעמיק את הפעילות המוצרית שלנו שהינה כבר עתה מגוונת במיוחד, ונרחיב את הפעילות ללקוחות בחו״ל תוך הישענות על הפריסה הבינלאומית של ANDBANK."
בהתייחסו לייחודיות של בית השקעות החדש, הסביר עמיר ליבוביץ, מנכ"ל קלאריטי קפיטל וסגן יו"ר סיגמא-קלאריטי: "שני הגופים הינם שחקנים מבוססים ובעלי מסורת ארוכת שנים של שירות ומקצועיות, מהסוג שרואים רק בבנקים פרטיים באירופה. המשקיע מהדור החדש מתאפיין בדרישתו לחוויה אישית ובלתי אמצעית ומצפה גם  לחשיבה גלובלית ואפשרויות גישה מהירות לחו״ל. כל אלה יבואו לידי ביטויי ייחודי בסיגמא-קלאריטי״.
את המיזוג ליוו משרדי עורכי הדין ERM ו-הרצוג פוקס נאמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה