השוק

סיילספורס חושפת: כיצד הבינה המלאכותית משפיעה על התנהלות הארגונים?

חברת סיילפורס מפרסמת דו"ח לשנת 2024 הבודק מה האתגרים של מנהלי IT ו-CIO's ברחבי בעולם בקשר לבינה מלאכותית וכיצד ארגונים יכולים לבנות אסטרטגיות AI מוצלחות
מערכת ice | 
סיילספורס ממומן (צילום סיילספורס)
סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM, מפרסמת את דו"ח ה- Connectivity Report לשנת 2024, הבודק מה האתגרים של מנהלי IT ו- CIO's בקשר לבינה מלאכותית, וכיצד ארגונים יכולים להשתמש באינטגרציה, אוטומציה וממשקי API כדי לבנות אסטרטגיות AI מוצלחות. הדו"ח מבוסס על סקר שנערך בקרב למעלה מאלף מנהלי IT ו- CIO's ברחבי העולם. 
על פי הדו"ח, 85% ממנהלי ה-  IT מצפים ש-AI תגדיל את פרודוקטיביות המפתחים בארגונים שלהם במהלך שלוש השנים הבאות – נתון שהוא חיובי, שכן הם גם מדווחים על עלייה של 39% בבקשות IT בשנה האחרונה בלבד. עם זאת, 62% גם אומרים שהארגון שלהם עדיין לא מצויד במערכות נתונים לניצול מלא של AI, מה שמקשה על המעבר ומגביר עוד יותר את העומס על הצוותים שלהם.

בנוסף לחששות אלה, 98% מארגוני ה-IT מדווחים היום שהם חווים לפחות מידה מסוימת של אתגר עם מאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, כאשר 80% מציינים מאגרי נתונים כדאגה ו-72% מתמודדים עם מערכות שתלויות יתר על המידה אחת בשנייה.
עוד עולה מהדוח כי מנהל IT מצפים לעלייה של 69% במספר הממוצע של מודלים של שפה גדולה (LLMs) שהם ישתמשו בהם במהלך שלוש השנים הבאות, כאשר 80% מהארגונים מדווחים שהם כבר משתמשים במודלים תחזיתיים וגנרטיביים רבים כיום. בנוסף, הם מציינים כי אינטגרציה היא המכשול העיקרי לחדשנות בבינה מלאכותית,  בעוד שבינה מלאכותית מניעה יעילות ופריון, היא תלויה בנתונים משולבים. עם זאת, רק ממוצע משוער של 28% מהאפליקציות מחוברות ו-95% ממנהלי ה- IT מדווחים על בעיות אינטגרציה שמעכבות את אימוץ הבינה המלאכותית. כמו כן, עולה כי אבטחה, ואמון נותרו כמחסומים לאימוץ הטכנולוגיה- 64% ממנהלי IT מודאגים משימוש ואימוץ בינה מלאכותית אתית.
הדו"ח מתייחס ל-API's ומציג כי ממשקי API מייעלים את הגישה והניצול של הנתונים כדי לעזור לצמיחה על ידי חיבור חלק של יישומים ומערכות שונות. למעשה, כ-33% מכלל ההכנסות הן מהצעות הקשורות ל-API. ממשקי API מהווים שליש מההכנסות, מספר שנשאר יציב בשלוש השנים האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה