השוק

רותם סלע וגל גדות בהשקעה משותפת: זו החברה שתפרגן

במהלך הימים הקרובים ייצא לדרך מיזם "פוסטוב" של רותם סלע וחברת סייף סקול, בה משקיעים גם השחקנית ההוליוודית ובעלה ירון ורסנו. המהלך החדש של סלע קורא לגולשים ברשתות החברתיות להעלות פוסט אשר מפרגן לאדם אחר ולתייג את הטאלנטית של קשת 12, זאת כדי לעודד שיח חיובי
מערכת ice |  3
גל גדות, רותם סלע (צילום אינסטגרם/ גל גדות, רותם סלע, shutterstock)
שתיים מהכוכבות הגדולות בישראל, שנשואות לשני אנשי עסקים מוכרים מאוד, עומדות בפני צעד מסקרן מיוחד. במהלך הימים הקרובים ייצא לדרך מיזם "פוסטוב" של רותם סלע וחברת סייף סקול, כך על פי 'בועות' בידיעות אחרונות ומסתבר של גל גדות ובעלה ירון ורסנו לוקחים בו חלק.
המהלך החדש של סלע קורא לגולשים ברשתות החברתיות להעלות פוסט אשר מפרגן לאדם אחר ולתייג את הטאלנטית של קשת 12, זאת כדי לעודד שיח חיובי ברשתות החברתיות שהפכו בשנים האחרונות בעיקר לזירה של סגירת חשבונות והכפשות מכוערות.

על פי הדיווח, סלע ובעלה אריאל רוטר, מהיזמים הבולטים בישראל, התרשמו מאוד מהמערכת הטכנולוגית שפיתח כתב חדשות 13 לשעבר דורון הרמן ולכן החליטו להצטרף להשקעה שכוללת את רוטר לצד המשקיעים הקיימים, כולל ניר זוהר ממייסדי וויקס.
בין המשקיעים הנוספים בחברה אפשר כאמור למצוא את גל גדות וירון ורסנו, הזוג ההוליוודי שבשנה האחרונה היה לא מעט בישראל לאור מלחמת חרבות ברזל ועסק גם בהסברה עבור המדינה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רותם וגל
    אלון מרסל 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכסף של הבעלים
    סגור
  • 2.
    שתי נשים מדהימות
    רוני 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והן משלנו
    סגור
  • 1.
    מפרגן מאוד לגדות
    יפה בעיניים 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על הסרט הכחול כהה בכיכובה . אני מקווה שתשפיע על סלע להצטרף לסרט משותף וזהה.
    סגור