השוק

הראל ויזל מסתער על השוק האוסטרלי: במה ישקיע 46 מיליון דולר?

חברת "ריטיילורס" אשר נשלטת על ידי המותג "פוקס", הכריזה על קיום משא ומתן לרכישת שליטה בתאגיד אוסטרלי, אשר מפעיל עשרות חנויות של המותגים "סמסונג" ו"נייקי" באוסטרליה ובניו זילנד

מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום vecteezy, דימה טליאנסקי, באדיבות קונברס)
חברת "ריטיילורס", אשר נשלטת על ידי המותג "פוקס", הודיעה היום (ראשון) על ניהול משא ומתן לרכישת תאגיד אוסטרלי, המפעיל כ-40 חנויות המותג 'נייקי' באוסטרליה ובניו זילנד וכן כ-11 חנויות המותג 'סמסונג' באוסטרליה.
על פי חברת "ריטיילורס", כרגע הצדדים מנהלים משא ומתן לגיבושם של הסכמים מחייבים, אשר לפי הערכה צפויים להיחתם עד לסוף חודש ינואר 2024. במסגרת המשא ומתן לרכישת השליטה בתאגיד האוסטרלי, החברה צפויה לרכוש בעצמה או באמצעות תאגיד ייעודי חדש, החזקות בשיעור של 92.5% בתאגיד, אשר פעילותו העיקרית הינה הפעלת חנויות מותגים. בתמורה לכך, גובה מכפלת שיעור ההחזקות יהיה בשווי מוסכם של התאגיד הנרכש בסך של 75 מיליון דולר אוסטרלי (46 מיליון דולר) והתאמות בהון חוזר, על פי ההסכמים המחייבים.
 
מלבד זאת, בעת השלמת העסקה, צפוי להיכנס לתוקף הסכם בעלי מניות, בין החברה לבין שני בעלי מניות אשר יוותרו עם החזקות מיעוט ונושאים בתפקידים ניהוליים בתאגיד הנרכש. במסגרת ההסכם, החברת תוכל למנות את כל חברי הדירקטוריון ולקבל החלטות באסיפה הכללית ובדירקטוריון החברה.
על פי חברת "ריטיילורס", השלמת העסקה תהיה כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים כפי שיקבעו במסגרת ההסכמים המחייבים לרבות אישורי משכירים, הסכמת המותגים "נייקי" ו"סמסונג".
מטעם חברת "ריטיילורס" נמסר: "עסקה זו, ככל שתושלם, תהווה אבן דרך משמעותית במימוש האסטרטגיה של החברה, להרחבת פעילותה הבינלאומית ושיתוף הפעולה עם נייקי לטריטוריות נוספות בעולם, מעבר לפעילות הקיימת בהפעלת חנויות נייקי בישראל, בקנדה ובאירופה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הראל ויזל שמן חזיר וקפיטליסטי (ל"ת)
    שי 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור