השוק

הביטקוין מזנק ליותר מ-47,000 דולר: לאן הוא עוד יטפס?

על רקע האישור הצפוי של קרן הסל (ETF) אשר עוקבת אחרי ערכו של הביטקוין, הוא הצליח להגיע לשיא חדש מזה שנתיים וחצה את רף ה-47,000 דולר. אנליסטים מאמינים כי בהמשך הוא אף עשוי לטפס לערך של כ-50,000 דולר
מערכת ice | 
הביטקוין מזנק (צילום shutterstock)
הוא בשיא שלו: הלילה (בין שני לשלישי), מטבע הקריפטו החזק בעולם טיפה לרמה גבוהה במיוחד, והגיע ליותר מ-47 אלף דולר. מדובר בשיא של קרוב לשנתיים, וסביר להניח כי אחת הסיבות לכך היא אישור קרן הסל (ETF) שעוקבת אחר המטבע. חשוב לציין לאחרונה המטבע חווה דווקא צניחה משמעותית על רקע ספקות של הרגולטורים בארה"ב ביחס ליציבותו.
לפי נתוני אתר Investing.com, הביטקוין מטפס הבוקר (ג') ב-7.09% ונסחר תמורת 46,722.8 (נכון ל-8:46). מוקדם יותר טיפס המטבע לרמה של 47,238.9 דולר. הפעם האחרונה שהגיע ערך הביטקוין ליותר מ-47 אלף דולר הייתה באפריל 2022, וזהו אחד הערכים הגבוהים בתולדתו.
מחר, רביעי, צפויה רשות ניירות הערך האמריקנית לאשר את קרן הסל עוקבת הביטקוין (ETF). אישור קרן הסל יאפשר לסוחרים להשקיע בצורה הרבה יותר פשוטה במטבע, גם ללא הבנה בתחום מטבעות הקריפטו. הפיקוח הרגולטורי אמור לגרום למשקיעים תחושה שהם משקיעים במוצר בטוח, אך חשוב לציין כי היא גם מטרידה סוחרים אחרים – שנהנו דווקא מחוסר הפיקוח הממשלתי על המטבע.
אנליסטים מעריכים כי הביטקוין עשוי לטפס אף ל-50 אלף דולר, אך חשוב לציין כי בתקופה האחרונה הוא חווה צניחה משמעותית למרות התחזיות האופטימיות, וזה על רקע הספקות של הרשות לניירות הערך האמריקנית ביחס למטבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה