השוק

מוטי בן משה תובע את תחנות הדלק "אלון": דורש עשרות מיליוני שקלים

מוטי בן משה הגיש תביעה נגד חברת הבת, דור אלון אנגריה ודורש ממנה תשלום על השימוש בשמות "אלון" ו-"אלונית"; בחודש יולי הוגשה תביעה נגזרת נגד החברה בשל תשלום לבן משה על השימוש במותגים
ניצן כהן | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, shutterstock)
איש העסקים מוטי בן משה שמחזיק בדור אלון אנרגיה באמצעות רבוע כחול, הגיש תביעה נגד החברה לתשלום תמלוגים עבור השימוש במותגים "אלון" ואלונית". נזכיר כי אלון אלה תחנות הדלק של דור אלון ואילו אלונית היא שמה של רשת חנויות הנוחות שבתחנות הדלק. אם כן, בן משה דורש מהחברה תשלום של 60 מיליון שקל בגין השימוש במותגים.
בחודש יולי האחרון הוגשה תביעה נגזרת נגד בן משה וחברות בשליטתו שבאמצעותן הוא מחזיק באלון אנרגיה, על כך שהסכם שנתחם בין החברות במסגרתו משלמת דור אלון אנרגיה תמלוגים על השימוש במותגים אלון ואלונית, הן למעשה משיכת כספים על ידי בעל השליטה בחברה מה שהיה אמור (לטענת התובעים) לעבור תהליך אישור של עסקה מהותית עם בעל שליטה.
לאחר הגשת הבקשה לאישור תביעה נגזרת נגד בן משה, הודיעה אלון אנרגיה כי היא דוחה את טענות התובעים ולמעשה מדובר בעסקה שגרתית של שימוש בסימני מסחר ולא בעסקה עם בעל שליטה מה שאומר שלפחות לטענת בן משה, לא היה צורך באישור העסקה בדרך חריגה והמצגים שהוצגו לבעלי המניות בחברה היו כדבעי.
כאמור דור אלון אנרגיה מוכרת כחברה שמפעילה את תחנות הדלק דור אלון ואת חנויות הנוחות אלונית. מוטי בן משה מחזיק בכ-83% ממניות החברה באמצעות אלון רבוע כחול כשכלל ביטוח מחזיקה בכ-6% ממניות החברה. מוטי בן משה משמש גם יו"ר דירקטוריון דור אלון אנרגיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה