השוק

תקציב הרשות לניירות ערך אושר: "לא רואים ביטוי למצב הקשה"

ועדת הכספים אישרה את הצעת תקציב הרשות לניירות ערך לשנת 2024 שיסתכם ב-219 מיליון שקל. באיגוד בחברות, תקפו את החלטת אישור התקציב ואמרו: "לא רואים ביטוי למצב הקשה שהבורסה ושוק ההון נמצאים בו"
מערכת ice | 
צילום shutterstock
היום (שלישי), אישרה ועדת הכספים, בראשות ח"כ משה גפני, את הצעת תקציב הרשות לניירות ערך לשנת 2024. התקציב שממומן מאגרות עצמאיות של הרשות, יסתכם ב-219 מיליון שקל, כאשר התקציב לשנת 2023 מסתכם בכ-202 מיליון שקל.
ראש הרשות לניירות ערך, ספי זינגר, התייחס לאישור וועדת הכספים בדיון להצעת תקציב הרשות לשנת 2024 ואמר: "ההחלטה הראשונה שקיבלנו והייתה חשובה מאד בעת המלחמה הייתה פתיחת הבורסה, בישראל עבדה באופן רציף לאורך כל תקופת המלחמה לא היה רגע אחד שהיא עצרה, זה מסר ערכי וכלכלי חשוב אני חושב שזה מלמד על החוסן של הכלכלה ועל הבגרות של השוק שהייתה בוגרת ואחראית".
מלבד זאת, באיגוד החברות קראו מהממשלה להעניק הנחות נוספות ומתחו ביקורת על התקציב שהועבר: "לא רואים ביטוי למצב הקשה שהבורסה ושוק ההון נמצאים בו, המדדים מפגרים אחרי המדדים בעולם וכך גם היקפי המסחר, בקצב הזה בעוד שנה שנתיים נצטרך להקים ועדה ציבורית או ממשלתית כדי לבחון את הצעדים להתמודד עם התייבשות הבורסה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה