השוק

בעסקה של כ-13 מיליארד דולר: אאון תרכוש את סוכנות הביטוח NFP

אאון, חברת הברוקרים הגדולה בעולם בתחום ניהול הסיכונים, הודיעה כי תרכוש את חברת הביטוח NFP תמורת 13.4 מיליארד דולר בעסקה שעתידה להסגר באמצע שנת 2024

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אתמול (חמישי), חברת הייעוץ הניהולי אאון (Aon) הודיעה כי תרכוש את NFP בעסקה המוערכת בכ-13.4 מיליארד דולר. העסקה נולדה מתוך הביקוש הרב לרכישות ביטוחים והיא עתידה להסגר באמצע שנת 2024. העסקה תמומן בכ-7 מיליארד דולר במזומן וב-6.4 מיליארד דולר שנסחרים במניות אאון.
סמנכ"לית הכספים של אאון, כריסטה דייויס, אמרה: "לאחר שהרגולטורים חסמו את הניסיון שלנו לרכוש את סוכנות הביטוח וויליס טאוארס ווטסון. הגענו למסקנה שעלינו לחפש עסקאות דומות אך מעט יותר קטנות". עוד הוסיפה דייויד ואמרה: "Aon שומרת על מחויבות מתמשכת ליעדים פיננסיים ארוכי טווח של צמיחה אורגנית גדולה". 
כזכור, אאון ו-Wilis Towers Watson ביטלו עסקת מיזוג של 30 מיליארד דולר ביולי 2021 . לאחר הביטול, מניית Aon ירדה ב-6%. החברה שנרכשת כעת על ידי אאון, NFP, נוסדה בשנת 1999, בתור חברת ייעוץ לתוכניות פרישה ללקוחות.
מצגת למשקיעים, הציגה הנהלת החברה כי NFP תייצר השנה הכנסות מוערכות של כ-2.2 מיליארד דולר, וכן החברה צופה עלייה של כ-14% בסך ההכנסות של השנים 2024 וב-2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה