השוק

מניות חברת השילוחים פדקס צנחו ב-9%: אלו הסיבות

מניות החברה צנחו ב-9% לאחר שעות הפעילות של יום שלישי בערב, בעקבות הורדת תחזית ההכנסות של חברת המשלוחים עקב ביקוש נמוך, זאת לאחר שהאנליסטים האריכו כי ההכנסות יירדו ב-1%
מערכת ice | 
מניות פדקס (צילום shutterstock, unsplash)
מניות חברת המשלוחים פדקס צנחו ביותר מ-9% עם סגירת המסחר ביום שלישי בערב. הסיבה לכך היא שהחברה הורידה את תחזית ההכנסות עקב ביקוש נמוך. פדקס הודיעה כי היא צופה ירידה חד ספרתית נמוכה בהכנסות החברה. אנליסטים ציפו לירידה של 1% בהכנסות החברה.
מדובר ברבעון השני ברציפות בו פדקס מורידה את תחזית המכירות עקב ביקוש נמוך ומעבר לקוחות לשירותים זולים יותר. בדוח הכספים אותו הגישה החברה נכתב כי "אנו מצפים שההכנסות ימשיכו להיות מושפעות מתנאים מאקרו כלכליים שישפיעו לרעה על ביקוש הלקוחות לשירותים שלנו" עם זאת מסרה החברה כי הרווח התפעולי ישתפר בעזרת תכנית קיצוץ העלויות אותה ביצעה.
פדקס מסרה לוול סטריט את הנתונים הרשמיים של החברה מהם עולה כי החברה דיווחה על רווח נקי של 900 מיליון דולר או 3.55 למניה, זאת לעומת 788 מיליון דולר או 3.07 למניה שנה קודם לכן. מדובר בנתונים שמתחת לתחזיות האנליסטים. הכנסות החברה ירדו ב-3% ל-22 מיליארד דולר, זאת לעומת שנה לפני כן. בנוסף לכך סיפקה פדקס שני רבעונים רצופים חסרי תקדים של צמיחה ברווחים התפעוליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה