השוק

אילון מאסק עושה מהפכה: זה השדרוג המתקדם שיציע לנהגים

אילון מאסק, מנכ"ל חברת טסלה, הודיע בציוץ ברשת X (טוויטר לשעבר), כי החברה עובדת על יכולת מתקדמת במיוחד שתאפשר למשאיות שלה ("סייברטראק") לשוט לפחות כ-100 מטרים ולשמש כסירה. "לא פשוט לשווק מוצרים כאלו נדירים", אמר מאסק
מערכת ice |  4
אילון מאסק (צילום shutterstock, באדיבות אתר הכנסת)
חברת טסלה המנוהלת בידי אילון מאסק, מנסה בשנים האחרונות להיות המתקדמת ביותר בכל תחום בו היא עוסקת, ומביאה לעיתים רעיונות הנשמעים תחילה מופרכים. לאחרונה החברה השיגה את הרובוט האנושי שלה שיהיה מסוגל לבצע פעולות רבות, וכעת מתברר כי החברה מתכננת לאפשר ל"סייברטראק" (משאיות טסלה) לשוט במים.
"אנחנו הולכים להציע את היכולת התאפשר לסייברטארק לחצות לפחות 100 מטר של מים בדיוק כמו סירה", כתב מאסק בציוץ שהעלה לרשת X שבבעלותו. "אנו מתמקדים בעיקר באיטום של הדלתות".
  
מאסק חשף את הפונקציה המסקרנת בזמן שהשיב לפוסט של משתמש אחר ברשת X, סוייר מריט. מריט פרסם קטע וידאו מהפרק האחרון של "המוסך של ג'יי לנו" שהציג את הסייברטראק. בסרטון, סגן נשיא טסלה להנדסת כלי רכב, לארס מורבי, אמר כי ניתן להפוך את המשאית לסירה.
מאסק הכריז לראשונה על הסייברטראק בשנת 2019, אך שיווק המשאיות לשוק המשיך רק בשלב מאוחר יותר. העיצוב הזוויתי של הרכב עורר עניין וביקורות רבות בעולם. מאסק ציין כי הוא מודע לעובדה שישנם אתגרים רבים בהם המשאית תצטרך לעמוד לפני שתוכל לשמש כסירה. "לא פשוט לגרום למוצרים נדירים כאלו להגיע לשוק, צריך לגרום להם לשגשג", אמר מנכ"ל טסלה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איילון תמציא משהו שיגרום לך להיות בן אדם ובנתיים דחוף (ל"ת)
    את הכסף שלך לת...ת 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    טנדר או פיק אפ אבל לא משאית (ל"ת)
    רונן יצחקי 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הרעיון לא חדש
    אנונימי 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה כבר כזה בעבר
    סגור
  • 1.
    טנדר
    פיליפ 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה משאית? הסייברטראק זה פיק אם, טנדר.תעשו שיעורי בית ועריכה לפני פרסום
    סגור