דיגיטל וטק

המטוס הפרטי של אילון מאסק נחשף: כמה הוא שווה?

על מנת לנהל 6 חברות בצורה הטובה ביותר האיש העשיר ביותר בעולם אילון מאסק, מחזיק בבעלותו מטוס פרטי בשווי 100 מיליון דולר. במהלך השנה חולפת מאסק, טס במשך 1,161 שעות 
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום freepik, יוטיוב/ TED)
בשל היותו האיש העשיר ביותר בעולם, אילון מאסק, אשר מנהל שש חברות,  נאלץ לטוס הרבה ברחבי העולם. מאסק מחלק בעיקר את זמנו בין מטה טסלה שבטקסס לבין מטה SpaceX שבקליפורניה.
מאסק, מחזיק במטוס פרטי של חברת Gulfstream, אשר נעמדים בשווי של למעלה מ-100 מיליון דולר, כאשר המטוס ה-G650ER שלו מסוגל לטוס ללא הפסקה לאורך 8,600 מייל.
מאסק, מנסה להסוות את פרטי הטיסה שלו באמצעות תכנית שהוקמה על ידי מינהל התעופה הפדרלי, אך ללא הועיל. חובבי טיסות המשיכו לעקוב אחר נסיעותיו של מאסק, באמצעות רשת ADS-B.
בשנת 2023, הטיסה הממוצעת של מאסק, הייתה קצת יותר משעתיים וחצי בדומה לזמן שלוקח למטוס לטוס מהות'ורן קליפורניה (מטה SpaceX) לבראונסוויל, טקסס (אתר השיגור של SpaceX ומטה של טסלה). הטיסה הארוכה ביותר של מאסק, השנה הייתה טיסה של כמעט 13 שעות לטוקיו בחודש אוגוסט. 
מטוסיו של המיליארדר עשו גם כמה טיסות בינלאומיות אחרות. לאחרונה ביקר המטוס של מאסק בישראל בנובמבר. המיליארדר נפגש עם מנהיגים זרים וסייר בקיבוץ שהותקף על ידי חמאס.
הטיסה הקצרה ביותר של המטוס הייתה חמש דקות והנתונים מראים שהמטוס נשאר בנמל התעופה לונג ביץ'. התנועה הייתה ככל הנראה הטייס שהציב מחדש את המטוס. בסך הכל, נראה שהמטוסים של מאסק טסו השנה פחות מאשר בשנה שעברה. בשנת 2022, מטוסיו עלו לשמיים 739 פעמים במשך 1,865 שעות טיסה בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה