השוק

נתוני מיקרוסופט ישראל נחשפים: עלות השכר לעובד עלתה ב-20%

הכנסות של 3.5 מיליארד שקלים מחברת האם, משכורות בשווי 2.1 מיליארד שקלים בשנה ו-2,700 עובדים עם עלות שכר של 66 אלף שקל לשנה, נתוני מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל נחשפים
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images, vecteezy)
בכלכליסט מפרסמים הבוקר את נתוני מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל לשנה האחרונה. מדובר באחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה, כאשר בישראל הוא מרכז הפיתוח הגדול ביותר, זאת למרות שקיימים גם מרכזי פיתוח של ענקיות טכנולוגיה נוספות כמו אינטל, אמזון, גוגל, פיליפס ועוד. מרכזי הפיתוח עצמם לא חייבים להיחשף בתקשורת.
לפי הדיווח מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל רשם הכנסה של 3.5 מיליארד שקלים בשנה האחרונה, מדובר בעמלה מחברת האם על פעילות המרכז בישראל. נתון זה מהווה שיא בשנים האחרונות מאחר ובשנה שעברה רשמה החברה הכנסות בגובה 2.8 מיליארד שקלים ובשנה לפני כן הכנסות של 2.2 מיליארד שקלים. חלק מרכזי מהשיפור ברווח נובע מעלייה בשיעור העמלה.
המרכז הוציא בשנה האחרונות משכורות בשווי 2.1 מיליארד שקלים ובסך הכל מדובר על הוצאות בסכום של 3.1 מיליארד שקלים. עלות השכר הממוצעת החודשית עמדה על 66.1 אלף שקל- זינוק של יותר מ-20% בהשוואה ל-2022 ו-2021. העלייה המשמעותית בהוצאות השכר נובעת בעיקר מהגידול בכוח אדם ומהווה 70% מכלל ההוצאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה