השוק

שנת 2023 הייתה משמעותית לשוק הקריפטו, האם הכיוון חיובי?

החלטות רבות התקבלו ברחבי העולם בכל הנוגע לשוק הקריפטו בשנת 2023, כאשר הכיוון הכללי בעולם הוא אסדרתו וביצוע רגולציות כלפי המסחר בקריפטו. עם הצעדים הצפויים בשנת 2024, האם השוק שביצע מהפכה יתקדם למקום חיובי?
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום vecteezy)
מטבע הביטקוין החל מהפכה של ממש ואחריו הגיעו מטבעות רבים שהיום כבר נסחרים בבורסה משלהם, "בורסת הקריפטו". לאחר שבשנת 2023 מדינות רבות החלו לחפש את הדרכים החוקיות לבצע רגולציה שתסדיר את השוק עוד יותר, נראה כי גם בנקים מרכזיים בעולם מנסים להצטרף לחגיגה ושוקלים את דרכי הכניסה האפשריות שלהם, לשוק התנודתי.
נראה כי בריטניה החליטה להאיץ את תהליכי הרגולציה וקבעה כי בשנת 2024 ייעשו פעולות נוספות כדי להסדיר את השוק שמושך רבים וכבר היום שווה הרבה מאד כסף. בממלכה צופים כי הפעולות יציבו אותה ברשימת המדינות שהחלו לפעול להסדיר באופן מלא את המטבעות הקריפטוגרפיים.
אחת הנקודות המשמעותיות ביותר לשוק הקריפטו, שיכולה להוות בקו פרשת מים עבורו, היא האם תאושר תעודות ה-Bitcoin ETF, מעין תעודת סל שעוקבת אחרי ביצועי הביטקוין, כפי שמצוי בעיקר בתעודות סל שעוקבות אחרי מניות.
בנוסף, אפשרות זו תוכל לגרום לכך שמשקיעים אשר שמו כספם והימרו על הביטקוין, שעד כה היו צריכים להיות בעלי ארנק מטבעות דיגיטלי, לא יצטרכו יותר לבצע את הפעולה הזו ולהחזיק בתעודה מבלי שקיים ברשותם ארנק שכזה.
מומחים רבים צופים כי הבלאגן הגדול וחוסר הסדר שהתקיים עד כה במסחר במטבעות קריפטוגרפיים, מתקרב לקיצו עם ניסיונות האסדרה על ידי מדינות רבות ובנקים מרכזיים בעולם, שיהפכו את השוק אמנם להרבה פחות מעניין, אך למסודר הרבה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה