קריפטו

מהפכה בקריפטו: בריטניה בדרך להסדיר את החקיקה בתחום

בדרך לרגולציה? בבריטניה החלו בתהליכי חקיקה על מנת להסדיר את שוק הקריפטו הפרוץ. בעלי עניין בממלכה הביעו שביעות רצון מהמהלך, אבל מצפים שלא יפגעו בהם אל מול האיחוד האירופי
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik)
בעלי העניין בקריפטו בבריטניה קיבלו בברכה את ההצעה של המדינה להסדיר את החקיקה בתעשייה – אבל הם רוצים שהממלכה תשתף פעולה עם רגולטורים ברחבי העולם כדי להימנע מבידוד שלאחר הברקזיט. הבקשה מגיעה בעיקר בעקבות הרגולציה של האיחוד האירופי בנכסי קריפטו (MiCA).  
בבריטניה מתייעצים עם הציבור בנוגע לאסטרטגיה המוצעת שלה למגזר הקריפטו מאז פברואר, ותקופת הייעוץ נסגרה ב-30 באפריל כשגורמים משפיעים בתעשייה העולמית הגישו את דעותיהם.

זה צעד מבורך לקראת ביסוס בהירות רגולטורית עבור נכסי קריפטו בבריטניה... ביישום מתחשב, גבולות אלה יאיצו את אימוץ החדשנות המועילה מבחינה חברתית, תוך הפחתת סיכונים פליליים ופיננסיים כאחד", אמר ריקרדו טורדרה ריצ'י, ראש מחלקת המדיניות ב- The Payments Association, שבסיסה בבריטניה, בהצהרה ל-CoinDesk.
מדינות ברחבי העולם חיפשו לבנות כללים עבור מגזר הקריפטו המתפתח, ועם MiCA בשלביו האחרונים, הלחץ גובר על המדינות לקבוע את המדיניות שלהן.
במקום ליצור מערכת כללים חדשה לגמרי עבור תחום הקריפטו לטווח המסגרות הרגולטוריות הקיימות שלה, והממשלה עשויה לפרסם חוקים ספציפיים לקריפטו במהלך השנה הקרובה.
התוכנית של בריטניה היא להסדיר את הקריפטו במסגרת חוק שוקי השירותים הפיננסיים ולקיים משטר הרשאות לחברות נכסים דיגיטליים. היא גם מקווה להסדיר מטבעות יציבים תחת כללי התשלומים של המדינה ולהקים משטר של שימוש לרעה בשוק כדי להגן על משקיעים. הצעת חוק שירותי הפיננסיים והשווקים, שתעניק לרגולטורים את הכוח לפקח על קריפטו על ידי הרחבת הכללים למכשירים פיננסיים, כבר עושה את דרכו לפרלמנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה