השוק

Shein בדרך לוול סטריט: כל הפרטים על הנפקת הענק

Shein, בדרך להנפקה בוול סטריט: ענקית קמעונאות האופנה הסינית, אשר מוערכת ב-66 מיליארד דולר הגישה לאחרונה תשקיף חסוי לקראת הנפקה. החברה טרם הגישה על הפרסומים ,אך מסתמן שהיא תתחיל להיסחר בתחילת השנה הבאה 
מערכת ice | 
SHEIN (צילום shutterstock, edrod /freeimages)
קמעונאית האונליין הסינית Shein, אשר מפעילה אתר אינטרנט למכירת מוצרי אופנה זולה ומהירה, בדרך להנפקה בוול סטריט. על פי דיווחים באמצעי התקשורת החברה הגישה לאחרונה תשקיף חסוי לקראת הנפקה ובנוסף היא שכרה את הבנקים ג'יי.פי מורגן, מורגן סטנלי וגולדמן זאקס על מנת ללוות אותה בתהליך. החברה טרם הגיבה לדיווחים על ההנפקה הצפויה, אבל מסתמן כי בתחילת השנה הבאה היא תתחיל להיסחר בוול סטריט במהלך שנת 2024.
לפי הפרסום בנושא ב-CNBC, החברה הוערכה בשווי של 66 מיליארד דולר, אך יש לזכור כי במקביל להתפתחות המהירה של החברה עלו נגדה האשמות רבות בנוגע לאופי פעילותה. כאשר נטען ששרשרת האספקה שלה כוללת עובדים בכפייה, שהיא מפרה חוקי עבודה, פוגעת בסביבה ומעתיקה רעיונות של מעצבים אחרים. על כל הנושאים האלה היא תידרש להגיב, כחלק מהרגולציה לקראת ההנפקה והגשת התשקיף הפומבי. 
ההנפקה מתרחשת במקביל לירידה החדה של מכירות החברה בישראל שירדו ב-61 אחוזים לעומת המצב שהיה לפני המלחמה. הירידה הייתה על רקע קריאות חרם בשל מכירת דגל פלסטין, הפסקת שיתוף פעולה עם משפיעניות ישראליות וביטול משלוחים חינם בימי ראשון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה