השוק

רמי לוי שובר את השוק, בנק ישראל בצעד חריג ומהפכה בסופרמרקטים

רשת שיווק השקמה ועמותת "גדולים מהחיים" מציעים ביחד "מארזי תקווה" לחנוכה, שכוללים חטיפים וממתקים במחיר של 14 שקלים שיוקדשו עבור התרומה, 
מערכת ice |  8
רמי לוי (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, יחצ)
תרחיש האימים של האוצר: הצמיחה ב-2024 תדרדר ל-0.2%: הכלכלן הראשי שמואל אברמזון הוריד את התחזית לשנת 2023 ל-2%, אל מול הנתון הקודם שעמד על 3.4%. לדבריו, המלחמה חשפה את המשק לכמה סכנות משמעותיות ורחבות היקף: "חשוב מאוד שיהיה ניצחון, כי בלעדיו הכלכלה לא תחזור לעצמה". דאגה נוספת: רמת האמון של המשקיעים במדיניות הממשלה תרד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל בהחלטה חסרת תקדים: מהפכה בתשלומים בישראל: התחרות בשוק התשלומים עולה מדרגה, ולראשונה: חברת הפינטק גלובל רמיט קיבלה קוד בנק מבנק ישראל. עם קבלת הקוד תוכל החברה לספק מספרי חשבון ולנהל חשבונות ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים. לידיעה המלאה לחצו כאן.

מהפכה במדפים בסופרמרקטים בישראל: זה מה שיקרה מה-26.11: בהתאם לחזרה ההדרגתית של ענף המזון לפעילות מלאה ובהיעדר חשש ממשי לאספקה הסדירה של מוצרים לצרכנים הסופיים, הודיעה מנכ"לית רשות התחרות כי ההחלטה שלה מיום 12.10.23 בדבר אי אכיפה של הוראות חוק המזון הנוגעות לסידור מצרכים תבוטל, החל מיום  26.11.23. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יצחק תשובה מציג רווחי ענק ודיווידנד משמעותי: קבוצת דלק שבליטת איש העסקים יצחק תשובה ומנוהלת על ידי עידן ולס השיגה ברבעון השלישי רווח משמעותי של 423 מיליון שקל ותחלק דיווידנד ענק של 250 מיליון שקל מה שמעמיד את תשואת הדיווידנד בקבוצה על לא פחות מ-14%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכת הסיבים: שיא במספר המחוברים וזו החברה הגדולה בישראל: את המהפכה הזו ניתן לזקוף לאחד: שר התקשורת לשעבר יועז הנדל שבשנה אחת דחף למקום בו חלום האינטרנט המהיר הופך למציאות; מערך הסיבים האופטיים הוא מנוע הצמיחה של כל חברות התקשורת והן מסתערות, ועוד איך מסתערות וכן, זו פרטנר שמובילה את הענף. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי במהלך מפתיע: מה תוכלו לקנות ב-14 שקל? רשת שיווק השקמה ועמותת "גדולים מהחיים" מציעים ביחד "מארזי תקווה" לחנוכה, שכוללים חטיפים וממתקים במחיר של 14 שקלים שיוקדשו עבור התרומה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הסתיימה הנפקת הענק של האוצר: אלה המספרים בהנפקת המיליארדים: משרד האוצר השלים את הנפקת הענק בהיקף כספי כולל של 3.3 מיליארד שקל; באוצר נערכים לפדיון משמעותי של 12 מיליארד שקל שיהיו בסוף החודש כשבנוסף לסכום הזה, האוצר צריך לשלם קופון עד לסוף השנה של 700 מיליון  שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עוד פעם הפרצוף של רמי לוי
    מייקל 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנשים יקרים, יש עוד רשתות שיווק בארץ, תכתבו עליהם, נמאס כל יום דוחפים את רמי לוי.
    סגור
  • 5.
    ציני
    בריק 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממשיך לעשות קופה ויחסי ציבור על גבנו
    סגור
  • 4.
    משחקי מס
    rdc 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משחקי מס לקראת סוף השנה , מס הכנסה עיוור ? ינפיק קבלה על ההפרש ויתקזז .
    סגור
  • 3.
    הכל הצגות
    הידען 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשוט לא יכול לסבול את בלוף התרגיל. הפסקתי מזמן לקנות אצלו.
    סגור
  • 2.
    הבלוף ששמו רמי לוי
    מייקל 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מתגלה לאט לאט היבוא מתורכיה הקורס של מוצרים ניצול הזדמנות להוריד מבצעים מנסה על ידי ניצול המצב כדי לעשות פרסומת אש כדאי לא למהר ולבדוק טוב טוב את המחירים
    סגור
  • 1.
    הרשת שהעלתה את המחירים הכי גבוהה במלחמה
    עופר 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    משחקים אותה ודופקים את הלקוחות. רמי לוי מנצל כל הזדמנות לעשות רווח על חשבון החלשים. ראו דוגמת ניצול הקופאיות.
    סגור
  • עכשו הם מחפשים שיגיעו לקנות את המוצר המוזל
    אמנון 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ומי שיגע לקנון ידפק במחירים שעלו על מוצרים אחרים .
    סגור
  • ועדיין יותר זולה מכל המתחרות (ל"ת)
    כד 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור