מינויים

ליאורה עופר במהלך מסקרן: מנכ"לית הבינלאומי לשעבר מונתה ליו"ר

חברת עופר השקעות, בבעלותה של אשת העסקים ליאורה עופר, הודיעה על מינויה של סמדר ברבר צדיק, מנכ״לית הבנק הבינלאומי לשעבר, שכיהנה כ-16 שנים בתפקיד, ליו"ר עופר השקעות. בנוסף, תכהן סמדר ברבר צדיק כדירקטורית במליסרון
מערכת ice | 
ליאורה עופר (צילום ורדי כהנא, shutterstock)
חברת עופר השקעות, בבעלותה של אשת העסקים ליאורה עופר, הודיעה הבוקר (רביעי) על מינויה של סמדר ברבר צדיק, מנכ״לית הבנק הבינלאומי לשעבר, ליו"ר עופר השקעות. המינוי המסקרן ייכנס לתוקף החל מה-01.12.23. בתוך כך, בנוסף לתפקידה, תכהן סמדר ברבר צדיק כדירקטורית במליסרון.
סמדר ברבר צדיק מסיימת כהונה מוצלחת של 16 שנים כמנכ"לית הבנק הבינלאומי. בזמן כהונתה כמנכ"לית הבנק הבינלאומי הובילה מהלכים משמעותיים של בניית קבוצה בנקאית, דרך רכישתם ומיזוגם של הבנקים אוצר החייל, מסד ו-UBANK. עופר השקעות היא זרוע השקעות פרטית בבעלותה של ליאורה עופר כאמור, שהיא כמובן בעלת השליטה במליסרון.  
ליאורה עופר מסרה עם מינויה של ברבר צדיק כי "סמדר ברבר צדיק היא מנהלת מוערכת, מובילה ובעלת ניסיון עשיר ומינויה היום מהווה חיזוק משמעותי לחברה. אין לי ספק שכישוריה ומקצועיותה יסייעו בקידום פעילות החברה בארץ ובחו״ל".
סמדר ברבר צדיק מסרה אחרי מינויה: "מודה לליאורה עופר על האמון. עופר השקעות היא חברה מצליחה, בעלת שדרה ניהולית מקצועית. אני בטוחה כי יחד עם ההנהלה נתרום רבות לקידום החברה ולהצלחתה".
סמדר ברבר צדיק (קרדיט: תמר מצפי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה