השוק

רשות המסים בבשורה חשובה: זה מה שעליכם לעשות מידית

בהודעה של רשות המסים ברשתות החברתיות נכתב: "במערכת פניות מייצגים או במערכת מפ"ל, בצירוף מסמכים המאמתים את מקום כתובת העסק החדש. שינוי מקום העסק יבוצע רק לאחר בחינה"
מערכת ice | 
רשות המסים נערכים לתשלום פיצויים (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
בימים אלה ברשות המסים נערכים לתשלום פיצויים עבור נזק עקיף לעסקים שנפגעו ממלחמת "חרבות ברזל", בהתאם לחוקי הסיוע הרלבנטיים. כעת נמסר כי עסקים המבקשים לשנות את כתובת עסקם, לאחד מיישובי הספר יגישו בקשות לשינוי כתובת עסק, כבעבר, בטפסים הייעודיים.
בהודעה של רשות המסים ברשתות החברתיות נכתב: "במערכת פניות מייצגים או במערכת מפ"ל, בצירוף מסמכים המאמתים את מקום כתובת העסק החדש. שינוי מקום העסק יבוצע רק לאחר בחינה".

רק בשבוע שעבר, מסגרת מבצע שילוב בין יחידת החקירות של אגף מכס ומע"מ ת"א והמרכז, בשיתוף מד"א, בוצע יום התרמת דם בקריית הלאום בראשון לציון. כחלק ממבצע ההתרמה, לקחו חלק עובדים ממספר משרדי ממשלה היושבים בקריית הלאום, וכן תורמים מהציבור הרחב. יחד, הצליחו להגיע לתרומה של 111 מנות דם!
יחידת החקירות של אגף המכס ומע"מ מודה למד"א על הנכונות לשתף פעולה, ביעילות ומקצועיות, ולא פחות חשוב – לכל התורמים שהגיעו ועצרו לרגע כדי לתת מעצמם למען אחרים. "בשורות טובות ובתקווה לימים שקטים. ביחד ננצח!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה