נדל"ן ותשתיות

מתווה הפיצויים לעסקים הורחב: "גם הקבלנים יזכו לפיצויים"

ענף הבנייה זכה היום לבשורה משמחת כאשר החליט משרד האוצר על צירוף הקבלנים למתווה הפיצויים. יו"ר ארגון הקבלנים ומ"מ נשיא ההתאחדות הקבלנים בוני, אלי אביסרור: "גם הקבלנים יזכו לפיצויים"

מערכת ice | 
קבלנים (צילום pixabay)
מלחמת 'חרבות ברזל' נותנת את אותותיה בהיבט הכלכלי וענפים רבים בישראל סובלים ממשבר של חוסר וודאות ויציבות בימים אלו. היום, קיבל ענף הבנייה בשורה משמחת בעקבות החלטת משרד האוצר לצרפו  למתווה הפיצויים בהם זכאים עסקים רבים.
כאמור, גם ענף הבנייה זכה להיכנס למתווה המדובר וקבלנים רבים יקבלו פיצויים בעקבות השפעת המלחמה על בעלי העסקים. על פי המתווה, הסיוע יוענק בעיקר לחברות ביצוע קטנות כשהפיצוי יעמוד על 15% מסה"כ ההוצאות הקבועות לעומת 22% לשאר העסקים הנכללים במתווה.
יו"ר ארגון הקבלנים ומ"מ נשיא ההתאחדות הקבלנים בוני הארץ, אלי אביסרור: "לאחר מאמצים נרחבים של התאחדות בוני הארץ וארגון הקבלנים בנגב, גם הקבלנים יזכו לפיצויים. יחד עם זאת אנחנו רחוקים מלייצב את הענף. על הממשלה לקבל החלטה ולהזרים אל הענף אלפי עובדים זרים כדי להבטיח את המשך בניית הארץ''.
על פי נתוני ארגון הקבלנים בנגב, מעל 70% מהקבלנים עובדים בחברות ביצוע קטנות שנפגעו כלכלית באופן משמעותי וספגו הפסדים גדולים בשל העסקת עובדים פלסטינאים ולכן אלו נותרו ללא מענה וסיוע בכוח אדם מצד הממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה