השוק

בוטלה עסקת המיזוג בין הפניקס לצבי צרפתי - המנייה צנחה

בחודש מאי פורסם כי הפניקס תרכוש 25% מחברת צבי צרפתי ובניו תמורת 113 מיליון שקל בדרך למיזוג, אך תוקף ההצעה שהוארך פעמיים פקע. צרפתי תישאר חברה ציבורית
מערכת ice | 
הפניקס (צילום Magma Images, shutterstock)
העסקה שלא תצא לפועל: בחודש מאי פורסם כי הפניקס היתה מעוניינת לרכוש 25% ממניות חברת הבניה צרפתי תמורת 113 מיליון שקל בדרך של מיזוג, אך היום מדווחת צרפתי לבורסה שההצעה למיזוג לא תוארך שוב, לאחר שכבר הוארכה עד ל-31 באוקטובר.
צבי צרפתי ובניו תישאר חברה ציבורית בינתיים, לאחר שדובר על מחיקת מניותיה מהבורסה. התכנון היה למיזוג משולש במסגרתו הפניקס תרכוש את אחזקות הציבור וחלק מאחזקות משפחת צרפתי, לפי שווי חברה של 452 מיליון שקל ומחיר של 26 שקלים למניה. במקביל, משפחת צרפתי תכננה לרכוש מהציבור 10% נוספים ולהגיע ל-75% מהמניות.

פרסום הצעת המיזוג ב-24 למאי, הזניק את מניית צרפתי ובניו ב-8% לשער של כ-28 שקלים, מעל המחיר שהציע הפניקס. מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל צנחה המניה בכ-15%.
חברת צרפתי צבי ובניו הינה חברת בנייה משפחתית ותיקה, הפועלת מזה כ-50 שנה. החברה הוקמה על ידי צבי צרפתי ובמהלך השנים הצטרפו לחברה רפי, משה, מלי ואירית, בניו ובנותיו של צבי. צבי צרפתי משמש כיום כיו"ר דירקטוריון וכנשיא החברה, רפי ומשה משמשים כמנכ"לים משותפים. מלי היא מנהלת קשרי לקוחות בחברה ואחראית על טיפול שוטף מול הרשויות. אירית היא מנהלת תפעול של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה